Gå til innhold

Burde vært straffbart å røyke når man er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle som røyker når de går gravide burde SKAMME seg!! Verdiløse mennesker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de fleste vet hva de gjør!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg røykte men selvfølgelig mye mindre og morkaka mi var så fin at jordmor sa jeg hadde vært flink...men tro for all del at jeg har hatt dårlig samvittighet....men det tror vel ikke du...

Er også mange årsaker at noen desverre ikke klarer å slutte helt men du vet sikkert best og kjenner til det meste!

Skrevet

ja du var sikkert flink, men kjipt om det hadde kommet et infarkt sentralt i morkaka pga røyken..da hadde ikke ungen din levd i dag.....men nå gjør den jo det, så da er det bare å røyke i vei.....

Vet om en del som sier de har nerve, derfor måå de røyke...Patetisk!

Skrevet

Begynner du med d gnåle her og???????+ Kan ikke du klappe igjen i 5 min da, har hodepine skjønner du!!

• 1 måned senere...
Skrevet

HEHE, nei nei nei nei! Jeg syns alle som røyker hadde forjent en unge med de skader røyken kan gi når de er så dumme og lite viljesterke! Jeg sier vel strengt talt bare de mange andre tenker!

• 2 uker senere...
Skrevet

Det der er direkte onskapsfullt!!! Altså nå si at du ønsker at barna skal få varig men...

Foreldra sliter nok ganske fra før av... Jeg slutta når jeg blei gravid, og stolt av det, men ser ikke ned på de som ikke har klart det!!! Søstera mi fikk faktisk beskjed av legen å heller ta noen røyk istedet for å slutte helt, for hu blei et nervevrak, og stress er heller ikke bra for fosteret!

Skrevet

Verdiløse mennesker????

Jeg kjenner flere som røyket under svangerskapet.. men kan ikke kalle de verdiløse for de...

Jeg røyket ikke under svangerskapet (klarte å slutte) og skal klare å forbli røykfri, men er ikke alle som klarer det å det må en respektere.

Skrevet

Og å ønske at de skal få unger med varige men....

det er jo rett og slett ondskapsfullt av deg..

Heller DU som burde SKAMME DEG

• 1 måned senere...
Skrevet

Hehehe... Fy f... så nerd lissom...Jesus... Stakkars barnet ditt som har en så VERDILØS mor som rakker ned på alle som ikke er akkurat som hun... Håper noen kommer å tar ungen din!!! (ser du hvor vondt det er når noen sier det??) Er du fullstendig SKADA som sier at du ønsker at andres unger skal få varige mèn????? Pleier egentlig bare å humre litt av sånne stygge kjerringer som deg, men nå ble jeg faktisk fryktelig provosert.. sluttet selv under graviditeten, men folk er forskjellige... Ville mye heller vært barn av en røykende mor (noe jeg er) enn en stygg, nerdete bitch som deg!!!!!

Skrevet

Uff, stakkars lille ynkelige menneske... men nå er vel du kanskje en bitter kjærring som ikke har noe annet liv enn å rakke ned på andre, slik at du kan føle deg bedre selv...

Jepp!!!! WORD!

• 2 måneder senere...
Skrevet

er det mulig å være så korket i knollen? Joda helt enig i at man som røyker burde tenke seg godt om , slutte å være egoist, og stumpe den once and for all, men helt alvorlig, å legge ut om at folk er verdiløse mennesker dersom man røyker er det dummeste jeg har hørt... om å gjøre å være mrs.perfekt anti anti... helt greit hva du mener, men med en så TÅPELIG mening burde du holde godt k...t ! du kunne gjerne heller vært litt oppmuntrende? kommet med noen sannhetsord og tips til hvordan man kan slutt? i stedet for å rakke ned på alle som sliter med denne stygge uvanen.. makan til elendig medmenneske! Tror nok at folk skammer seg og føler seg ego nok som det er, men det eneste du skaper er sinte og provoserte kommende mødre! Tenk deg om..

verdiløs my ass...

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

jeg er faktisk enig med Galeturid om at det burde vært straffbart å røyke under graviditet. Alle bør vite hvor farlig det er. Det er jo legemsbeskadelse, og det blir man straffet for om man gjør det mot en som er født.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...