Xenaen Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Sliter med søvnen - og er trøtt som en strømpe. Driver og utsetter legginga, fordi jeg vet hvor fælt det er å bli liggende å ikke sove. Noen som har godt tips??? Er bare 31+5 og skal altså gå sånn her i all evighet enda. Har noe vondt i bekken, og får ikke puste om jeg ligger på rygg. Føler meg som keiko!
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Hi hi, må bare le *knis* Keiko ja, ja da er du svær hahahahaha... Prøvd å ligge på siden, med en pute mellom beina? Det funker for meg, jeg er selv i uke 34. Ellers så har jeg sliti med rastløse bein. Fikk et tips om å knyte en ulltråd rundt ankelen, og nå sover jeg endelig litt igjen. Sov godt da Keiko...
Xenaen Skrevet 7. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2007 Ja sliter med rastløse ben også, det er liksom tusen små ting, og ingen kjempestore (bortsett fra meg sjøl da;))
Makka Pakka Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Jeg spiser magnesium på kvelden. Det demper rastløse ben og hjelper musklene til å slappe av. Ligg på siden med en tynn pute mellom bena, sov med ullsokker (demper også rastløse ben). Det verste man gjør er å legge seg med en forventning om at man ikke får sove. Du må prøve å instille deg på at du skal falle til ro, koble ut alt som surrer i hodet og sove godt. Jada, lettere sagt enn gjort, men en øvelsessak :-)
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Jeg har begynt med å ha en liten pute stukket litt inn under magen når jeg ligger på siden, slik at magen kan "hvile" på den. Har ikke kjempestor mage enda, men stor nok til at huden strekker seg hvis jeg ligger på siden (er 32+1). Men puta hjelper veldig, fikk plutselig sove mye bedre.
Xenaen Skrevet 8. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2007 Tusen takk for kjerringråd og greier. Har sove fantastisk godt i dag, og rød ulltråd hjalp faktisk!! Klemmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå