77modell Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Både frø, løker, stauder,å ellers alt som går å plante:) Kan bestille bladet, da får du tilsent i posten det som er aktuelt å plante når bladet kommer! http://www.zimtrade.no/sider/
77modell Skrevet 9. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. april 2007 Dyttern oppigjen så ALLE får se den, hehe. Hvorfor ha det alle andre har? SYns det er så gøy når folk tror jeg er så flink bare fordi jeg har noe annet enn gule å røde tulipaner, eller bare stemorsblomster!
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 10. april 2007 #3 Skrevet 10. april 2007 Var innom å sjekket siden nå, det var litt dårlig gjort at du la inn den linken der, fikk svidd av noen kronarser der ja, hehehe. men så kommer jeg til å få en fin hage også da, (håper jeg) hehe
Leieboer funnet! Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 Jeg klarte også å svi av noen hundrelapper der ja... Gleder meg til å få plantene i jorda. Håper bare at jeg får dem til å vokse!
77modell Skrevet 10. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2007 Hehe ja fort gjort å bruke peng der! Det er fine store løker og planter det jeg har bestillt ivertfall, har aldri hatt prob med å få noe til å vokse:) Bestillte dere bladet da, så dere får det rett i postkassen:? Veldig kjekt, får liksom studere litt mere da!
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Det tok ikke jeg sjangs på jeg da, hehe. Da blir jeg vel blakk som bare det. hehe. Eller så kan jeg jo bestille bladet i mamma sitt navn og adresse så slipper jeg å kjøpe noe. Men bestilte 1 stk av hver at engletrompetene som var der. De er jo bare så utrolig fine da.
77modell Skrevet 11. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2007 Ja de engletrpmpetene er nydelige har hatt den hvite selv, men den er ikke mer.... Elers er jeg velfig glad i Å de er kjempe enkle! + at de er veldig lett å dele å få mange planter, eller gi bort som evt gave:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå