Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 hvor får man kjøpt amme-bh? mulig det er jeg som er dum, men jeg finner det ikke verken på hm,cubus, ellos... og hvilken størrelse må jeg regne med å bruke når jeg bruker 80c vanligvis...? håper på svar....
Xenaen Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Du er vel ikke dum, men det er litt rart at du ikke har funne det på de butikkene du nevner! Eller er det størrelsen du sliter med å finne? For både hm, ellos og cubus har dette. Og lindex.
**My little Miss drama and I** Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Kjøpte mine på lindex de var bare sååå supre....;-)... men har sett på cubus og kappahl å b.la...
Fallerifallera Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Kjøpte meg en Triumph på Lindex, virka kjempegod, pluss et par rimelige på Sparkjøp. Har sett at flere her inne anbefaler dem også, og de virka ok! (Har jo ikke akkurat prøvd dem "in action" ennå.. Jeg kjøpte dem bare bittelitt for stor, er jo vanskelig å si hvordan man blir. Men på Lindex og andre butikker har de iallfall sånn "forlenger" til å sette bakpå bh-en hvis de blir for stramme, så det er nå en mulighet for å få dem litt større om det skulle knipe til! (Selv om ikke selve cup'en blir større da selvsagt..)
bolle-boll, termin 16.april:) Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Fant noen utrolig pene og behagelige amme-bh'er på KappAhl. De var med spiler og blonder og ser helt ut som vanlige bh-er. Bruker de allerede og de er absolutt å anbefale:)
Sørland-snuppa Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 jeg kjøpte også på kappahl. de var utrolig fine. men har ikke begynt og bruke de enda.jeg venter til etter fødselen i tilfelle den blir for liten,da kan jeg bytte den sa de i butikken.
Sørland-snuppa Skrevet 9. april 2007 #7 Skrevet 9. april 2007 spør de som jobber i butikken så viser de deg det utvalge de har. veldig greit, så slipper du og gå og lete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå