Gå til innhold

JEG HATER HAN:@

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ohh jeg er så sint og lei meg nå.. At jeg må bare få det uttttttt..

I dag så skulle barnefaren passe snuppa siden jeg skulle ut med venninene mine.. Og det er 1ÅR siden, så jeg gledet meg masse..

Åja må få med at jeg og han bor fortsatt sammen siden, jeg ikke flytter i min nye lelighet før i august(bygges ferdig).. Og det har vært slutt i ca 1mnd. Ja tilbake til saken, han har gått ut HVER eneste dag fra 11-23 siden det ble slutt og gjort gud vet hva.. Men nå var det min tur og gå ut, siden vi hadde avtalt at han skulle passe henne, så jeg kunne få litt fri. Og jeg vettu, hadde fikset meg, og gjort alt klart til snuppa(pysj,flaske osv) så han ikke skulle stresse med noen.. Så jeg dro ut rundt 7 tiden, siden jeg skulle til en vennine først så ut på byen. Og klokka 8 ringer jeg hjem for og sjekke om alt er i orden, og da hører jeg leyla hylgriner i bakgrunnen. Og han sier hun bare er grinete pga tennene, så jeg tenker greit.

Og en time senere ringer jeg igjen og får beskjed KOM HJEM MED EN ENESTE GANG(og hun griner i bakgrunnen) så jeg skynder meg seff hjem. Og når jeg er rett utafor døra, ringer han og sier "Nei, du trenger ikke og komme hjem, alt er i orden" Og jeg blir så sinna og går opp. Og der ligger hun sutrete og han prøver og mate henne. Så jeg tar henne opp, mater henne, bader henne, og tar på pysjen. Og rett i senga så hun sovna med en gang. Og alt dette var gjort på 20min.

Så sitter han der og er sur på MEG.. Oh my god, jeg skjønner ikke hva jeg så i den manne, han er så jævlig egoistisk.. Snuppa grinere jo seff, fordi hun ikke er vant til og være så mye sammen med han, og vi bor sammen.. Det sier jo litt om han.. Men anyway han sitter der og er sur på MEG, hva har jeg gjort lix?! det er jo han som er ute 24/7 og når jeg får 1 dag fri for og gå ut med venniner, så går alt til helvete..

Jævla drittmennesker.. Gleder meg til og bli kvitt han og tenke bare på meg og snuppa..

Grunnen til at jeg skriver her, er at jeg føler meg faktisk som en alenemamma, selvom vi bor sammen. Jeg har måttet gjort alt alene siden jenta mi ble født. Og ikke missforstå meg jeg elsker henne over ALT på jord, men jeg kunne ha trengt litt hjelp fra han.. Jeg er rett og slett dritt sliten ikke av mammarollen men av HAN..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i et sånt forhold så jeg vet hvordan du har det... Flytt ut fortest mulig!!! Finn deg en annen plass å bo i mellomtida?

Skrevet

Uff... ille... stakkars deg..

Mannfolk forstår sykt lite.

Eksen min var typisk sånn.

Jeg stod opp med ungene HVER ENESTE DAG KL 7, stelte og sendte de i skole og barnehage, ga mat, ja alt det daglige. Når jeg en gang i måneden spurte sååå pent om å få sove litt lengre... Til 9 bare...

Joda, klart jeg kunne. Så denne ene dagen, vet du hva han gjør? Står opp, og legger seg på stua, mens ungene bare leker selv!!! Mens han sover. Så når jeg står opp, har minsta fortsatt tjukk nattbleie på, og ungene er sultne, ikke påkledde... og dette skjedde HVER gang jeg skulle få friheten å ligge litt lengre!

Og han forståd aldri hvorfor jeg ble sur!?!!!

Men NÅ er jeg ALENE. Jeg står opp med ungene HVER dag kl 7 ennå jeg, men det gjør ingenting lengre, for jeg slipper trynet HANS i nærheten.

Gled deg til fremtiden, du får det godt alene med barnet :)

Skrevet

Jah, og det gjorde han faktisk med snuppa i dag morres.. stod opp med henne 10(jeg hadde vært oppe med henne siden 6) og tok henne mens jeg gikk og la meg.. Og han la seg på sofaen og sov videre. Mens ungen satt i vippestol el lå på leketeppet sitt.. JÆVLA IDIOT..

Og nei, jeg får ikke flyttet ut noe annet sted, siden jeg ikke får leid lelighet for så kort tid det er jo 5mnd til august og jeg er 1 av de mnd i croatsia.. Så vil jeg ikke flytte leyla 2 ganger på så kort tid.. For hun er jo vant til og bo her, har alle tingene sine osv.. Så må nok tåle det littt til.. Men oh jeg holder på og bli gal her, at noen kan være så kald og drittsekk kommer jeg aldri til og skjønne..

Skrevet

I know... Been there...

Tell til ti, og hold ut!

Vi boddde også flere mnd sammen etter bruddet, og du blir veldig frustrert. Og frustrasjonen tapper energi, og du blir trøtt, lei og alt er tyngre. Dette går utover ungen.

Men ungen vil få det bedre etter hvert. Så bit tennene sammen. Snart er det over.

Lykke til :)

Skrevet

Takk, det har kommet til det at jeg har ringt fam hans og jeg har sakt at jeg ikke orker og ha det sånn mer, han ødlegger meg som et menneske.. Og de forstod og skulle ta en prat med han.. Kankje det hjelper..

Men, godt og vite at andre har vært i denne situasjonen og kommet over det og det har gått bra..

Så jeg teller nå 1 2 3:P

Skrevet

Hvis han bare er ute å flyr og ikke hjelper deg med noe hadde jeg bedt han flytte ut frem til leiligheten din var klar. Det er jo enklere for han å flytte ut for en periode enn deg og barnet.

Føler med deg:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...