Gummelillan Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Nå sitter jeg her en sen kveldstime og bare koser meg. Rart med sånne dager hvor man bare kjenner at en fylles av en helt egen varme. Varme, glede og taknemlighet over at jeg får lov til å være akkurat meg. Med en flott familie rundt meg. Og at vi sammen kan møte nye mennesker som bare utfyller oss så utrolig godt? Vi ble nemlig bedt over til Phantomhulen i ettermiddag. Lille Leo og jeg har jo vært der maaange ganger. De to andre prinsessene har også vært med en gang før, men denne gangen skulle både Phantomfamilien og Gummisfamilien stille med fulle lag ;-) Og for et treff det ble. Vi fikk servert nydelig mat og drikke, liten som stor. Selv Måka og Leo fikk nydelig hjemmelaget barnamat! Og vi andre spiste oss gode og mette på deilig lam som vertinnen tryllet frem. Selv midterste prinsessen hos oss som vanligvis nesten ikke spiser, ba om ny porsjon tre ganger! Og da helst skjært opp av Phantomet direkte må vite. Pappa kunne bare holde seg langt unna... Og alle hadde vi det bare helt herlig. For Phantomfamilien har jo faktisk en flott liten prins i perfekt alder for hver og en av gummis sine prinsesser. Det ble masse lek, latter og moro for oss alle. Først da Leo omtrent sovnet på fanget hadde vi vett nok til å komme oss hjem. Og jeg vet nesten ikke om det var ungene eller gummismannen det var vanskeligst med å få overtalt til at "nå MÅ vi bare dra hjem" ;-) Tusen, tusen takk Phantomet, for en utrolig trivelig dag. Vi hadde det flott på alle måter og jeg er så utrolig glad for at jeg har blitt kjent med deg og familien din!!!!!
Maud Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Jeg tviler ikke på at dere hadde det fint! Skikkelig service da, med hjemmelaget mat selv til de små :-D Phantomet har allerede skrytt ørlite av at den mellomste spiste masse. Det er morsomt da, når de småspiste plutselig spiser masse. Det er morsomt når man møter en familie som matcher ens egen 100%. Da har ingen lyst til å gå hjem og alle bare koser seg. Men du, hvor var postkassene og de brennende sofaene?
Gummelillan Skrevet 8. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2007 He, he, man må lage en catchy overskrift, vet du ;-) Men storyen bak er enkel. Phantombarna hadde vært i svømmehallen med sin far og eldste gutten hadde nok litt klorvann igjen i ørene for det ble en del misforståelser av dårlig hørsel; Postkasse = påskeaften Brenne ned sofaen = brenne sukker (på en alldeles nyyyyydelig creme brulee) Søtt!!! ;-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Koselig å høre om en fin dag for deg.Alltid koslig å høre noe positivt.Ofte så hører enn bare om når alt gå enn i mot,så når en få en slik glad historie,så blir en liksom litt glad selv også.
phantomet Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Takk for kjempe koselig besøk! Vi koste oss maksimalt hele gjengen her i hulen. Og phantom-mannen kom på at det var mange andre ting han skulle ha pratet med gummis-mannen om. Og vist ham andre fiffige ting.... så vi får gjenta suksessen tror jeg...*ler* Jeg ble selvfølgelig veldig smigret over at alle tre prinsessene likte maten som ble servert. Og det er ekstra stas når de viser slik tillit, at de tillater hjelp og assistanse fra andre voksne. Det er jo virkelig et trygghetstegn. Det er garantert ikke bare du som føler deg priveligert. Sitter nemlig med samme følelse selv. Tenk at man kan finne slike flotte venner gjennom DiB, og Moden mamma treff.... Som Gummismannen sa...vi kan jo ha morsomme sommerfester sammen, nyte vin og bare tusle hjem etterpå... (Forresten viser det lik holdning til endel viktige ting, når det etter middagen med fire voksne og sju unger rundt bordet, var mer vin igjen i flasken etter at gjestene var gått...Det gjør meg veldig glad! *smiler*)
♥Snulder Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Og neste gang vil alle vi andre være med også!!!! :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå