Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 marcus desidert best, markus ser feil ut for meg... men jeg har bodd i london i en del år og er vant til marcus på engelsk... men har nå bestandig også syntes at c er penere en k i f.eks kristian/christian kristoffer/christoffer etc.. men vi har vel alle ulike personlinge preferanser..
Omr Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Markus;) Ser finere ut, og er enklere i og med at det skrives som det uttales (slipper å si "Marcus med c")
LadyLuck & Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 liker marcus med c jeg, litt mer uvanlig liksom, sånn at ikke tyve andre i gaten har samme navn..
*bolla pinnsvin* Skrevet 8. april 2007 #10 Skrevet 8. april 2007 Med K! Synes alle navn ser best ut i den "norske" formen. Altså Katrine, ikke Cathrine, osv.
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 8. april 2007 #11 Skrevet 8. april 2007 Jeg og Marcus med C, vet ikke hvorfor men syntes det så best ut. Måtte lese mange ganger for å fatte forskjellen i overskriften her.....hehehehe..... Liiiit trøtt i dag ja....
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 8. april 2007 #13 Skrevet 8. april 2007 Markus... føler at k'en er mer maskulin:=)
Gjest Skrevet 8. april 2007 #14 Skrevet 8. april 2007 Alle navn som man kan velge om man vil skrive med c eller k, syns jeg er mye finere med c. cathrine/kathrine, christine/ kristine.. Ser liksom penere ut å! hehe så.. marcus =)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 8. april 2007 #16 Skrevet 8. april 2007 markus! synes at navn skal være så "norske" som mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå