Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Snuppa mi er 10.5 mnd og kan ikke gå på egenhånd enda, hun går når hun holder seg i oss og rundt bordet. Har kjøpt en utedress til henne nå, og da må vi vel nesten ha sko. Er det dumt å kjøpe sko før de kan gå selv? Bruker dere støvler eller andre sko til sandkassebruk?
så var vi 4 Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Martin bruker Gullik-lobber som er vandtette. Er bare i veien de skoene før de kan gå synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 har tenkt litt på å kjøpe slike,, men det er litt dumt da jeg rekner med at dun kommer til å gå innen en mnd.. blir litt bortkastede penger føler jeg.
så var vi 4 Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Nå vet jeg ikke hvordan det er der du bor (bart, snø, regn o.l.) men støvler er i allefall veldig vanskelig å krabbe i, i tillegg er det ikke særlig godt å gå med heller så da ville jeg funnet noen lette gode joggesko eventuelt noe litt varmere.
Gjest Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 De burde ikke ha sko før de kan gå selv. Tykke sokker eller tøfler funker bra ute. Og når de begynner å gå bør de ikke ha sko på annet enn ute. Føttene utvikles best når de er ute i friluft.. Noen av den litt eldre garde kommer sikkert til å fortelle deg at anklene trenger støtte for å lære å gå men dette er like tøvete som at lungene blir sterke av å skrike...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå