Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi er 10.5 mnd og kan ikke gå på egenhånd enda, hun går når hun holder seg i oss og rundt bordet.

Har kjøpt en utedress til henne nå, og da må vi vel nesten ha sko. Er det dumt å kjøpe sko før de kan gå selv? Bruker dere støvler eller andre sko til sandkassebruk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martin bruker Gullik-lobber som er vandtette. Er bare i veien de skoene før de kan gå synes jeg.

Skrevet

har tenkt litt på å kjøpe slike,, men det er litt dumt da jeg rekner med at dun kommer til å gå innen en mnd.. blir litt bortkastede penger føler jeg.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan det er der du bor (bart, snø, regn o.l.) men støvler er i allefall veldig vanskelig å krabbe i, i tillegg er det ikke særlig godt å gå med heller så da ville jeg funnet noen lette gode joggesko eventuelt noe litt varmere.

Skrevet

De burde ikke ha sko før de kan gå selv. Tykke sokker eller tøfler funker bra ute. Og når de begynner å gå bør de ikke ha sko på annet enn ute. Føttene utvikles best når de er ute i friluft..:) Noen av den litt eldre garde kommer sikkert til å fortelle deg at anklene trenger støtte for å lære å gå men dette er like tøvete som at lungene blir sterke av å skrike...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...