Gå til innhold

4 uker igjen til termin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så innmari nært men samtidig så utrolig lenge til! Nå kan lillegull komme når som helst, men det kan også bli over 6 lange uker til han kommer. Kom igjen, lille venn! Mamma vil treffe deg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er:) Jeg hører fortsatt til 2.trimester, men den siden kommer jeg ikke inn på. Derfor sniker jeg meg inn her innimellom. Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Har også fire uker igjen, og samtidig som det føles så nært, føles det som en evighet til! Har termin 6. mai, og er redd før det blir ett par uker på overtid.. :S Vil så gjerne ha babyen ut nå! Alt er klart å det skal bli så godt!! :D Gruer meg ikke så mye til fødselen lengre heller, nå tenker jeg at bare babyen kommer og er frisk og rask kan det gjøre så vondt som bare det! :) Drømmer nesten hver natt om den lille, at h*n ligger der i senga på siden av meg, og i senga i mellom oss.. så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet.. 4 uker er jo 1 mnd...... men 1 mnd høres ALTFOR lenge ut! Hehe ;)

Skrevet

Heia, jeg har også 4 uker til termin i dag, men blir satt igang en eller to uker før tiden, gruer meg ikke til fødselen gleder meg også til å få hilse på henne snart nå...

Drømte faktisk at jeg fødet i natt, drømmer også masse for tiden..

Lykke til!

Skrevet

Jeg vil føde nååååååååååå.. er så spent på å møte lillegutt... drømmer at jeg triller å holder han i armene mine... gleder meg bare såå.. men er ganske redd egentlig for fødselen.. kan jo egentlig skje når som helst snart... hm...... har sikkelig press for tiden.. kjennes jo ut som om han er på vei ut..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...