Gjest Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Lurer litt på hva den lille gjør inni magen når riene kommer. Er førstegangs og har mange tanker om dette for tiden. Babyen min er veldig aktiv og lurer på om han vil fortsette med dette når riene setter inn? Tenker kanskje at han roer seg, men vet ikke. Er det noen som vet noe om dette?
Makka Pakka Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Jeg har hørt om begge deler. Kan ikke huske at det var så mye bevegelse under fødselen jeg har hatt (er 2.gang nå) men har hørt om at noen har opplevd at det har sprellet og sparket helt til siste slutt. Vet ikke hva som er vanligst da.
Gjest Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Det må jo være ganske smertefullt eller traumatisk for barnet å bli presset ut gjennom fødselskanalen... Tenker mye på dette, og det er sikkert en grunn til at vi ikke husker selv når vi ble presset ut. Rare tanker, men har ikke lyst at bebisen min skal ha det vondt.....
Gjest Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Jeg må bare si at når jeg har rier, er jeg så hinsides at jeg aner ikke om bebisen er rolig eller aktiv. Men mener å ha lest at de blir rolige. De blir jo pumpet full av endorfiner, i likhet med mammaen, så forhåpentligvis merker de ikke så veldig mye til smerter og slikt. Det tenker i hvertfall jeg... (Kroppen til mamma produserer jo egne smertestillende stoffer i massevis under en fødsel, disse går jo også over til bebisen, naturen ordner opp igjen:) )
Shabby Cheap Chic Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Jeg mener å ha lest at de er rolige under rier.. Mener å huske at min var rolig, hvis jeg da husker riktig.. Hmmm, husker i alle fall at jordmora lytta på hjertelyden under noen av riene og da mener jeg å huske at hun var rolig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå