Gå til innhold

Lone went home -Oppdatering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kul på magen fremdeles jeg! Og nå er jeg ikke på sykehuset lengre. Men hjemme! Er blitt utskrevet for å gå til ukentlige kontroller på sykehuset. Er litt over 3 uker igjen til den magiske uke 34. Og jeg regner med at tida vil gå litt fortere når jeg er hjemme. Har faktisk vært innlagt i over 7 uker. Og vannlekkasjen har vart i over 12 uker. Men det er jeg blitt vant til. Tror ikke det vil stoppe å lekke nå. Bare jeg holder lengst mulig nå så. -Jeg har ihvertfall hatt god støtte fra dere bim-jenter hele tida. Masse klemmer fra Lone

Lone35 (13.06.07) 30+5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er godt at du er hjemme igjen:) Du må bare kose deg førlillingen kommer. Er det avgjort at fødselen settes igang i uke 34? Blir det keisersnitt eller vanlig fødsel?

Skrevet

Hei, så flott da! Deilig å være sammen med familien kan jeg tenke meg! Kos deg en masse nå!

Skrevet

Vet ikke om jeg kan si det er avgjort. Men spesialisten som kikket på meg sist på Ul ( og mange hvitkledde før det), har sagt uke 34. De tar ingen sjanser på infeksjoner så de vil ikke vente lengre enn det, tror jeg er den viktigste årsaken. Lungene er jo ferdige da, så det er vel det de venter på nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...