ღCinnamonღ Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Babyline sin er den eneste som er miljømerket med svanen, og inneholder ingen miljøbelastende og hormonforstyrrende stoffer. Heller ingen allergener elr parfyme! Et godt kjøp :-) D jeg bruker!
mammasgojente Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 link til test av solkremer for barn med bra og dårlige produkter.. http://www.gronnhverdag.no/artikkel.php?artikkelid=2824
Gjest Ut på tur Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Jeg har ikke barn enda, selv har jeg ekstremt følsom hun (rødt hår og fregner) har alltid vært plaget med soleksem. For meg og hele min familie med samme problem har clinique sin solkrem blitt redningen. Jeg bruker spray på kroppen (den fordamper og blir ikke klissete) og vanlig krem i ansiktet. Men vet ikke hva slags kriterier som er viktig for barn antagelig kan de eventuelt svare på det i en butikk/et parfymeri som selger produktet
Sivalur Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Jeg kjøpte Derma Babyline sin - den ble best i test på alle tester i fjor sommer og er svanemerket. Obs - er visst en annen serie som også heter Babyline, må ikke forveksles med Derma Babyline serien...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå