Gå til innhold

Har deres babyer begynt å rulle rundt?


revehalen

Anbefalte innlegg

Marcus gjorde det for første gang her om dagen,og gjør det hver gang han blir lagt på magen:) Men av en merkelig grunn ruller han bare over på venstre side. Er det det samme hos dere og? Eller ruller de til begge sider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ask har gjørt det en del ganger i noen uker.. men HS mente at det å rulle fra mage til rygg er nok for det meste uheller til å begynne med.. at barna rett og slett faller til sida og så ruller rundt... Ask ser i hvert fall skikkelig overrasket og litt redd ut hver gang det skjer, hehe.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marcusen min har nesten kommet rundt fra rygg til mage. Mangler bare den ene armen for å klare det helt. Fra mage til rygg har jeg ikke tro på vil skje med det første her i hust....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siril fikk veldig god hjelp av farmor og rullet alle veier, krøyp nesten også. Så svigerfar sa en time til nå så går hun....... Da gikk vi hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ruller seg bare til sidene hun her :) liker best å ligge på siden.. men gleder meg til hun ruller ordentlig rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jo min sønn være litt rar han da,ble født 30 desember og har ikke begynt å rulle rundt enda?? Kan ikke huske at første mann rullet rundt heller etter 3 mnd jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(da er jenta mi rar også, hun ble født 28.11 og ruller ikke! .........men til tirsdag skal vi få sjekket opp om hun har KISS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta en kikk på kiss-kidd.no :)

 

Men kort sagt ett par nakkevirvler som ikke sitter helt som det skal (får gjerne favorittside, bananform osv..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...