Gjest Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Får man noe forvarsel på at det skjer ting bortsett fra slimproppen?? Jeg har 14 dager til termin i dag og vil bare ha en baby nå..) Hadde aldri trodd at det gikk ann å bli så utålmodig som det jeg er nå.. Men jeg føler ikke på kroppen at det er i ferd med å skje noe heller..Hmm..
Gjest Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Er også veeeeldig utolmodig som deg og går og kjenner etter om det kommer noe forvarsel. Er førstegangs selv, så vet ikke hva man skal vente på, kjenne osv. ... Jeg har 18 dager igjen til termin...
Gjest Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Høygravid 1975, har du alt klart?? Jeg har begynt så smått på den berømte sykehusbagen.. Ellers har jeg vaska babytøy for harde livet før påske, så jeg føler meg KLAR!!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Forrige gang jeg skulle føde kom det ingen forvarsler før ting sakte men sikkert kom i gang. Våknet kl 9 om morgenen og kjente en svak murring som jeg ikke hadde kjent før i svangerskapet. Dette utviklet seg til rier i løpet av 3-4 timer. Kl 19 om kvelden ringte vi føden. Fikk vite at jeg hadde 4 1/2 cm åpning ca 1930. Fikk fødestue og hoppet opp i badekaret kl 20.30. Satt der og tenkte at disse smertene er virkelig overkommelige. Ingen problemer så langt. Så gikk vannet og smertene satte plutselig inn for alvor. Fikk epidural etter kort tid og da var alt overkommelig igjen inntil babyen var ute kl 0330. Fin opplevelse. Lykke til!
Gjest Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Det er desverre ingen som kan gi oss noe svar på dette evinnelige forvarselet. Men vi vet når veene melder sin ankomst, så er det ikke alt for lenge igjen. - Alle andre kjerringråd har alltid blitt motbevist av andre igjen. - Jeg har 21 dager igjen og har så smått begynt å bli utålmodig. Men jeg er mer lei enn utålmodig foreløpig. Er lei av kvalmen og tungpustethet.. Er astmatiker og har funnet ut at medisinene jeg tar stopper riene, så jeg bruker miiiiinst mulig av dem. Oppførdrer oss alle som er klare til å slappe av og nyte de siste dagene vi har babyen i magen, og tenke på alle de viktige og ansvarsfulle oppgavene vi har foran oss når babyen har kommet ut! Det er litt av en oppgave vi får i hendene våre! Ønsker dere masse lykke til! Måtte dere få fantastiske fødsler og nyyyydelige babyer!
Gjest Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 Til ma-ria#Fødeklar# Ja, har det meste klart. Har vasket tøy og i dag la jeg på sengetøy på babysengen.. I går satte vi sammen barnevognen og har kjøpt inn det meste. Men, sykehusbag'en har jeg ikke pakket ennå. vet ikke hvorfor, men tenker kanskje at det kan jeg rekke når riene setter inn. Har tendenser til magesmerter som er menslignende + mye kynnere, men det går alltid over.. Er også veldig KLAR, håper denne iveren ikke utsetter noe. Vel , lykke til!!! Blir spennende å se hvem som kommer først i mål.
**My little Miss drama and I** Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 Ja var utålmodig for en stund siden ,men nå har jeg det faktisk ikke så veldig travelt... Lurer på hva som skjedde, fikk vell litt "angst" hjelp, fra 2-3 er en stor omstilling:-).. gleder meg masse ,men hun kommer vell når hun er klar... Har 16 eller 13 dager igjenn... Den bagen ja burde begynne på den ,men har ikke kommet så langt?! Har hatt masse kynnere og stikkinger der nede ,men tror hun blir der inne en stund til.. Lykke til... har hørt mye forskjellig noen får mens lignende smerter ,noen merker det først når vannet går.. vi får vente å se;-D
Heidi med to gutter + spire Skrevet 7. april 2007 #8 Skrevet 7. april 2007 jeg venter og venter selv! Er på overtid, og var veldig overbevist om at jeg kom til å føde før termin, men den gang ei........ Ble strippet på torsdagen, og tror slimproppen min holder på å gå nå....! Skikkelig ekkelt egentlig......! Men har ikke noe vondt da..... annet en mennsmuringer i rygg og mage.... vil ha baby nååååååååååå
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 7. april 2007 #9 Skrevet 7. april 2007 Signerer på denne...jeg har 20 dager igjen, og vil ha baby NÅ Dattera mi kom 20 dager før termin, og sønnen min 15 dager før...blir lixom extra utålmodig da. "Forvnter" lixom å slippe å gå til termin -hehe! Må bare vente, vente, vente og vente og se tenker jeg........
Froske Skrevet 7. april 2007 #10 Skrevet 7. april 2007 JAH! Ja takk til baby nå.... Termin i dag, så jeg syns jeg fortjener litt action her nå!!! Det er en EKSTREM forskjell på å være 2-uker-før-termin-gravid og termin-gravid, kroppen min fungerer rett og slett ikke lenger! Vondtene tårner seg opp og forsterkes, umulig å sove, sliten sliten sliten... Så her sitter man, da, og bimmer... Med like desperate! Hadde vi bare rådet over fødsels-starten selv! Da hadde det kommet mange barn i natt/morgen!!! Lykke til jenter, med både tålmodigheten og fødselen!
Froske Skrevet 7. april 2007 #11 Skrevet 7. april 2007 Forresten: Forvarsel: Sist gikk slimproppen 5 dager før vannet gikk, men ellers merket jeg ingenting (bortsett fra en enorm mage) før vannet plutselig strømmet... Nå gikk slimproppen på fredag, så... Vente vente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå