Natteravnen* Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Veit du om en bruktbutikk i Moss el omegn som var på Norge Rundt for litt sia? 13-åringen her leitar etter frøken detektiv-bøker (Nancy Drew) og hadde oppdaga at den butikken kanskje hadde slike bøker, men eg fikk ikkje sett det programmet..... Kanskje noken som har vore der?
phantomet Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Hei, Jeg har ingen anelse om det finnes en bruktbokbutikk i Moss, eller om den i så tilfelle selger Nancy Drew men.... Jeg vet om en veldig bra bruktbutikk i nærheten her, hvor jeg så fine eksemplarer av Nancy Drew for en tid tilbake, I ren Nancy Drew stil har jeg nå saumfart nettet og sporet opp hjemmesiden deres... *smiler* Kanskje verdt å sjekke? http://www.barnasantikvariat.no/barnasantikvariat.htm Lykke til i jakten!!
phantomet Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Regner med at datteren din allerede har funnet denne siden med all mulig slags info om selveste Frk. Detektiv....utgivelser, tittler osv...*smiler* http://no.wikipedia.org/wiki/Nancy_Drew
Natteravnen* Skrevet 7. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2007 Heisann, ja ho har nok vore innom på wikipedia, men den andre linken skal vi sjekke ut! Det var toppers, tusen takk! c",) Det er litt vanskelig å få tak i desse bøkene no når det er slutt på dei i bokhandelen... - og sjølv hadde eg kun ei, det var Hardy-guttene eg var hekta på!
phantomet Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Du får legge ut titlene på de bøkene hun mangler. Kanskje noen her sitter med dem nedstøvet i en bokylle, eller pakket bort i esker... Eller går forbi en bruktbutikk. Det er lov å bruke nettverket skapt her vet du...
Natteravnen* Skrevet 7. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2007 Ja det er nok ei muligheit, ja! Fin jobb no i påska å finne titlane som manglar. -det blir et oppdrag som ho likar!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Vi har hatt to butikker som jeg vet om, men om de eksisterer ennå vet jeg sannelig ikke. Skal sjekke litt jeg:-)
Natteravnen* Skrevet 8. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2007 Flott! Vi finn litt av dei på Finn.no også, men det er ikkje alltid så mange i omløp.
♥Snulder Skrevet 8. april 2007 #9 Skrevet 8. april 2007 Jeg har en haug med fine eksemplarer av Frøken Detektiv liggende på loftet hos mamma og pappa..... Men de skal datter få når hun er gammel nok ;=)
Natteravnen* Skrevet 9. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. april 2007 Ja det er nok mange som har liggende endel eksemplar. Det ordnar seg nok etterkvart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå