Gjest Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Fødte for 4 mnd. og 1 uke siden. fikk mensen etter ca 2 mnd. Den virket normal. Fikk satt inn hormonspiral etter 3 månder. Fikk mensen igjen ca en uke etter det. I begynnelsen virket blødninge normal i mengde og farge.Blødningen er nå ikke så stor, og det er heller ikke friskt blod, men det er sånn at det er farge, og at jeg må bruke truseinnlegg hele tiden. Nå har det vært sånn i en månde... Er det noen som har hatt det slik, eller bør jeg ta kontakt med lege etter påske?????
shevil og Alver Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Hei, Akkurat sånn har jeg det også. Jeg går riktignok på minipillen, men den inneholder samme type hormon som hormonspiralen. Legen ville at jeg prøvde pillen først for å se om jeg hadde noen bivirkninger. Lettere å slutten med pillen, enn å måtte fjerne spiralen. Begynte med pillene rett etter 6 ukers kontrollen, men fikk ikke mensen før etter ca. 6 måneder. Fikk da en vanlig mens, men har småblødd siden. Ikke hver da, men litt i ny og ne. Ikke friskt blod, men farge. Veldig ekkelt! Trodde kanskje det var fordi jeg støtt glemmer å ta pillen :-( Skal til legen på tirsdag for å sjekke noe utslett sønnen min har, men tenker jeg skal spørre henne om dette med det samme.
Gjest Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 satt inn hormonspiral 3 mnd etter fødstel, små blødde i ca 4 mnd. Nå har det heldigvis gitt seg. Det er visst vanlig og ha slike blødninger i opptil 6 mnd etter innsetting. En må bare smøre seg med tålmodighet for det kan vare den stund. Så det du opplever er veldig vanlig i forbindelse med innsetting av hormon spiral.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå