Gjest Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Jeg spiste voltaren en stund etter fødsel. Babyen sov veldig godt og mye da. Tok også et par voltaren i går . Og babyen sov 10 timer i natt!!! Så lurer på om det er tilfeldig eller om det har sammenheng! (jeg fullammer) Noen erfaringer?
Babyfacepsycho Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Hmm. Jeg vet jo ikke sikkert men er det virkelig bra og spise det når man ammer? Mulig det ikke gjør noe men jeg tror ikke jeg selv hade gjort det. =)
Gjest Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Fikk det jo utskrevet av lege som var klar over at jeg fullammer.
Babyfacepsycho Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Sjekket på felleskatalogen for deg jeg. =) Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Ikke anbefalt til kvinner som forsøker å bli gravide, se Kontraindikasjoner. Bruk tidlig i svangerskapet kan gi økt risiko for abort, kardiovaskulære misdannelser og gastroskisis. Risikoen antas å øke med dose og behandlingsvarighet. Dyrestudier har vist reproduksjonstoksisitet. Skal ikke brukes i 1. og 2. trimester hvis ikke strengt nødvendig. Skal ikke brukes i 3. trimester. Ved bruk i 1. og 2. trimester og hos kvinner som forsøker å bli gravide bør laveste mulige dose benyttes og med kortest mulig behandlingsvarighet. Overgang i morsmelk: Går over i liten grad. Det er lite sannsynlig at barnet påvirkes. Håper det hjelper deg. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå