Babyfacepsycho Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Har et utslett på hånden min som ikke vil gå bort. Har hatt det i 2.5 mnd nå. Klør og er drit slitsomt. Noen som vet hva det kan være og eventuellt hva jeg kan gjøre for og få det bort? =)
Blomman Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 eksem eller sopp?? ved eksem kan du bruke hydrokortison salv eller krem. Er det sopp kjøper du canesten er det en blanding må du ha noe som tar både eksem og sopp som betnovat med chonoform eller dactacort - betnovat er på rsept - muligens og dactacort....
så var vi 4 Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Kanskje det er kontakteksem. Det kommer av, som navnet sier, kontakt med noe du ikke tåler (parfyme, såper, parabener osv). Har du prøvd kortison?
Babyfacepsycho Skrevet 7. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2007 Har tidligere hatt utslett i ansiktet/halsen, Som har kommer på vinteren og vært borte på sommeren. Da fikk jeg hydrokortison av legen. Men det hjelpte ikke noe. Var ingenting som hjelpte på det. =/ Er jo bare et litet utslett men det er irriterende. Noen dager merker jeg det ikke, og noen dager klør det veldigt.
Babyfacepsycho Skrevet 7. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2007 har ikke prøvd det nå. men har prøvd det tidligere på andre ting og hjelpte ikke på det. Og jeg tror ikke helt det kan hjelpe, siden kortison tørker jo ut, og det er jo allerede veldigt tørt. Hmm..
Blomman Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 kortison salve er best på skikkelig tørr eksem.. men du prøv ceridal lipogel fra apoteket . eneste som hjelper på eksem til eldstemann her - glemte å nevne den da - ingen stygge stoffer i den - kun tre ting på innholdslista ;-)
Babyfacepsycho Skrevet 7. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2007 Okey. Da skal jeg prøve det. =) Takker for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå