:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 jeg har drukket melk de siste dagene pga påsken. men plutselig så virker babyen min slapp og sprutgulper hele tiden. han får ikke bæsjet heller. å han får supervondt i magen om jeg gir han mme eller grøt med melkepulver i. så jeg har litt lyst til og teste han. går det?
kezz Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 høres VELDIG ut som om han har melke allergi. VELDIG typisk symptomer på det. Prøv å hold deg vekke fra alt som det er melk i. ikke så lett, men så ser du fort om gutten din blir bedre. Er melk, margarin og melkepulver i MASSE så du bør lese på innholdet før du spiser mat! Så får du ta en pirke-test hos legen når den åpner igjen! hvor gammel er gutten din? fullammer du?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2007 han er snart 5 måneder og får 1 måltid med fast føde. gir stortsett middagsglass for 4 måneder for jeg orker ikke pumpe ut til grøt vær dag
kezz Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 forstår at du ikke orker å pumpe ut til et måltid. det gjorde ikke jeg heller. jeg fikk ikke i tassen grøt før han var 9måneder. sprut spydde opp alt alltid etter grøten. men da han var 9 mnd fant vi ut at han hadde melkeallergi. og ble en ny unge etter det! er noen middagsglass det er melk i. MEN mange som det ikke er i. dersom det er den grønnsakspureen du gir, så er den fri for melk. om du gir nan som erstatning til han, så er det kumelk i den. og i noen grøt pulver så er det melk der og.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2007 har gitt han nan 2 ganger 1 gang i flaske og 1 gang i grøt. når jeg ga han det i flaske så gråt han i 2 kvelder. rart, for jeg har hele tiden følt at gutten ikke skal ha i seg melk. jeg har altid likt det, men etter jeg ble gravid med han så likte jeg det ikke mer, rart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå