Gå til innhold

hei,er det noen her da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller sitter dere å knasker fra påske egget??

=0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja takk, begge deler sier jeg:-) Sitter her på dib og koser meg med restene etter å ha puttet litt godteri i egget til eldstemann. Blir mange seigmenn og bamsemums igjen i posen etter å ha puttet noen i egget:-)

Skrevet

Hei-hei, og god påske til deg!

-sitt å ser hjartet på rette staden og er på data på samme tid. Akkurat det som eg har sagt til 13-åringen at ho ikkje skal gjere....fy meg...

påske egget frista ikkje, det vart ei kald pils istaden.Smakte faktisk veldi godt etter månader med opphold....

Vi fikk 10 cm med snø igår, og det fortsetter enda, huff...

Det er vel ikkje så supert påskever der oppe heller?

Skrevet

samma her...knasker rester jeg,hehe

ja,er det ikke typisk da aries.mødre er verre når det gjelder brudd på regler enn ungene,heheh

kald pils...mmmm...har ikke rørt en dråpe ennå jeg.begynner å bli en stund siden sist da.gogutten er 7mnd i mårra...

kommet snø her ja.jeg som bestilte det været i påska.sa du feilbestilling da..urkh :o)

Skrevet

Jeg er her så vidt. Ikke plass til noe påskeegg her. Har spist masse middag og masse dessert, så nå er jeg i hvert fall kvalm. Som om jeg ikke er det til vanlig liksom...

Skrevet

Jeg er her også altså... Ble fanget i Frk. Detektiv rollen et øyeblikk...men nå er har jeg sporet opp litt påskegotteri jeg også.. Og jeg som skulle bli slank og fin igjen snart...Jaja et annet liv...

Skrevet

Vesla her er 7,5 mnd no, så det har vore veeeeeeldi lite pilsing her også. Må roe ned med ei appelsin no før eg køyer , etter en halvliter, hehehehehe!

Men ang det supre påskeveret...vi hadde halvveis blå himmel her kl sju, så det er håp i hengande snøre!

Skrevet

jasså,her er flere?

ja,appelsiner er nede for lengst :o) å solglimt har vi sett,men etter hvert glimt har det lava ned snø.greit å sitte inne da ;o)

så bra at du sporet opp godis da phantomet.jeg skal innrømme at jeg har lurt unna litt,bare til mamma,hehehehehe =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...