Gå til innhold

Øyekatarr...

MaMMa til 1 jente & 1 gutt <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:)

Lille pia mi er blitt syk stakkar...etter 4-5 dager med høy feber ente vi på legevakta...der satt vi i over to timer!!!Langt om lenge fikk vi vite at CRP`en var på 91!!!!Vi fikk antibiotika, og øye salve mot øyekatarr...

Den har vi brukt siden torsdag kveld...men ser så lite framgang...ikkje heilt erfart med småbarn og øyekatarr...noen som vet ca.ka lang tid det kan ta før en sef bedring??Trodde det skulle gå fort jeg....Ser nesten ut som om hun har blåøye stakkar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars lita...hørtes ikke kjekt ut for noen av dere. Jeg hadde ringt legevakta og spurt angående øyet. Kanskje hun trenger en type som er sterkere? Min erfaring er at dråper / salver hjelper fort mot øyekatarr. Har og bedre erfaring med dråper enn salve, Dråper er lettere å få inn i øyet. God bedring!!

Skrevet

jeg ville tatt kontakt med lege igjen, slik at dere er på den sikre siden. husk at øyedråper/slave kun hjelper dersom øyekatarren er bakteriell (ikke virus), og slik jeg skjønner det, så har vesla en generell dårlig allmenntilstand, men et virus i kroppen?,

Skrevet

første året til jenta mi var hun veldig plaget med øyekatarr. når sant skal sies så husker jeg ikke hvor lenge vi behandlet det hver gang, men vi fikk beskjed om at det som regel kom sammen med en annen betennelse i kroppen! vi har også best erfaring med dråpene!

men.. ring på legevakten og spør der, så får du kanskje gjort mer med det=)

god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...