Gå til innhold

Lecitin som gir gullet masse luft i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullet gråter og promper så det smeller. Har holdt på nå i flere timer. Kan vel ikke være pillene jeg tok rundt kl 12 i formiddag? Har aldri vært så ille før.. Jeg er dårlig i magen jeg og, hurra liksom..

Noen andre som har fått noen bivirkninger av disse kapslene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har mailet Expat ang dette nå.... hun har barnefri i kveld , men i løpet av morgendagen får vi svar fra henne tenker jeg.

Flott om andre kommer med sine erfaringer...

Skrevet

Har sjekket litt rundt på nettet selv.

Lecithin har gitt tarmproblemer hos alzheimerpasienter, men doseringen de har brukt er jo mange ganger høyere enn det du har tatt - de har tatt 25 gram pr dag i mange uker (bortimot 2 mndr).

Men ting som kan gi luft i magen hos oss kan jo gi luft i magen hos babyer.

Finner ikke noe spesielt ang dette på kellymom.com

(max inntak av lecithin er 50 gram pr dag... så det er en liten dose som brukes ved tette melkeganger da... )

Skrevet

Noen voksne og barn er sensitive til soja. Som Lecitin er utvinnet av. Det er mulig det er det!

Forsøk å spise mye mindre animalsk fett og maks dose Omega 3 kapsler istedenfor. Røykelaks er bra! Det virker på samme måte, om enn ikke så sterkt! Altså, lat som om du er en middelaldrende mann som har fått beskjed om at han øyeblikkelig må senke kolesterolen sin. Da vet du nok hva det betyr ihht kosthold! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...