revehalen Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Hei!!!! Tenkte jeg kunne lage en tråd for oss jeg... Siden klubb-siden ikke er komt opp enda.... Hva skjer på en lørdagskveld,jenter? Her er poden lagt for kvelden,og sambo skal snart ut en tur... Så jeg blir nok sittende her ikveld og dibber:) Siska: Hva har du funnet ut om å starte et forum?? Hadde jo vært veldi spennede!!!
Rosaglede Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Heisann Virker som alle er på påskeferie... Skjer ikke mye her.... snart leggetid..legger oss sammen med gullet 10.00... Alt bra med dere?
revehalen Skrevet 7. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2007 Jada,her er alt bare bra:) Er hjemme i påsken,så vi tar det stille og rolig:) Nei,det er veldig rolig her... Og iallefall siden des-06 siden er borte..."snufs"...
muminmamman Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 kom over til BIM... noen av oss er på den gamle klubben som fortsatt er open!!
revehalen Skrevet 7. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2007 Ja!!!! Alle desembermammaer!!!!! Blir jo egentlig ikke det samme å ha en tråd her inne på småtroll... Men satser på at alle ser denne tråden,og kommer inn på BIM!!!!!
Mamman til Ask (12/06) Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 hei! trodde jeg skulle vente til etter påske med forumet, kanskje de får orden på klubbsidene da! *håpe håpe* skal også holde meg til terminklubben på BiM enn så lenge ses der jenter!
revehalen Skrevet 7. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. april 2007 Siska: ok,hadde ikke fått med meg at du skulle vente til etter påsken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå