Gå til innhold

Har ikke noen annen å snakke med....


muminmamman

Anbefalte innlegg

....om detta så jeg vender mig till er jenter...

Det er sånn att jeg tror att jeg kan vara gravid igen!!

Etter fødselen så har jeg hatt to små blødningar!! En i jan å den siste 14e feb.. jeg er osikker på om detta kan ha varit mensen.. å vet att det kan vara oregelbundet etter graviditet... Men nå har jeg så mange av symtomen jeg hade da jeg ventade Lukas!! Plagades av halsbrann bla, vilket har kommit tillbake nå!! beina mine har hovnet opp, kvalme mm.. Har nå tagit 4 tester sen i mitten av mars å alle sammen har varit negativa!! Med Lukas tog jeg 5 tester som visade ett veldigt svagt test så jeg fikk ta blodprøve før att få ett posetivt svar!!

Vi vill ju ha en till..men så her fort!!!!??

 

(finns vell ingen anledning till å vara anonym før min del, er ju den enda svenskan!!!)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

oi! det blir 2 veldig tette i så fall! hvis det er samme symptomene, så kan det nok være at du er gravid igjen, ja.. hvilken tester tok du med Lukas? jeg fikk et ganske tydelig resultat da jeg testet meg med Ask, og da var jeg bare 2-3 uker på vei. det var sånn ganske billig (rosa, tror jeg) test som jeg kjøpte på apoteket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... Ja,det blir virkelig to tette hvis du er gravid igjen!!! Ring legen på tirsdag og prøv å få time for å sjekke der... Iallefall siden det viste så utydelig da du var gravid med Lukas.

Jeg fikk mensen igår,men har ikke begynt på pillen enda... Så var vi veeeeeeldig uforsiktige her for et par dager siden... Så krysser vel egentlig fingrene for at ikke svømmerne hans har funnet frem... Men hvor langt på vei kan man være da før det vises på testen? Går rundt å er litt bekymret for akkurat dette selv...Har lyst på flere unger,men ønsker jo at kroppen min kunne blitt noenlunde normal etter forrige fødsel...

 

Håper du finner utav det iallefall!!!

 

Klemmelem:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=D =D Så spennende!!!!! Det er vel vi to (mulig noen til??) som har begynt å prøve på nytt i gjen.. hihi, vil jo følge etter deg da..om du er gravid :)

 

Tropp opp på legekontoret til tirsdag du muminmamman!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det er det første jeg gjør på tirsdag... hade ju ikke begynt å prøve da.. men har ju ikke direkt vært så førsiktiga!! Blir ju ikke direkt lei mig hvis det er noe...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke gravid!! Da jeg stod opp i dag så kom den.. Den etterlengtade mensen!! Deiligt det!! Nå kan vi planera neste... Med Lukas gikk det ju på første førsøk... Nå ska vi ha en på første halvdelen av året... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...