Gå til innhold

Har lyst å ha deres ærlige mening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inne på småtroll var det en dame som laget en tråd om hva hennes 6 mnd baby kunne og spurte andre hva deres 6 mnd baby kunne.En del svarte henne og noen sa t.o.m at de synes det var en koselig tråd.

Jeg tenkte at ja,det var en koselig link,der en kan fortelle om barnet sitt,så jeg laget en tråd om 4 mnd babyen,det skulle jeg vist ikke ha gjort.Fikk påpakk fordi jeg ville skryte av babyen min og det var jo ikke alle som hadde kommet like langt.Selvfølgelig er ikke alle babyer kommet like langt og min er ikke noe superbaby (er jo det for meg da,men det bør jo alle foreldre synes at barna deres er).Synes dette var urimelig jeg,jeg ble faktisk litt lei meg,ønsket å lage en koselig tråd,men alt ble jo bare galt.

Lot meg rive litt med av kranglingen da,en anonym sa at det at en baby f.eks kunne reise seg opp i stående stilling,var ikke mer fantastiks en at han kunne puste og ja brukte faktisk ordet drite.Da hentet jeg en bok jeg har og skrev derfra hva de forventet at en baby kunne gjøre.

Er det mere galt å lage en slik tråd,enn å skrive at min 10 mnd gamle baby tok sine første skritt i dag.Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må passe deg for Janteloven, og den ruler på enkelte av forumene her.

Det er klart at din baby er superbaby, det har mine vært og det.....

Jeg har ikke fått med meg tråden så jeg vet jo ikke hva jeg snakker om.

Men hvis det er sånn at du har fortalt at din baby kan rulle eller krabbe el.l. Så ser jeg ikke at det er noe problem, klart vi skryter av babyene våre, vi er jo mammaer for pokker....

Nei skryt i vei, her synes vi bare det er hyggelig......

Skrevet

Ja,det var slike ting det gikk på,men jeg tok det jo opp i annen tråd at jeg ikke likte janteloven og at aldri kom til å innordne meg den.Det er ikke meg.Jeg mener at en skal tro at en er noe,men ikke bedre enn andre.Alle skal respekteres.

Skrevet

Jeg skjønner at du blir lei deg. Har vært inne og sett (ble nyskjerrig vet du) og ser at det er usakelig.

Samtidig synes jeg nok at du gjorde ditt for å opprettholde temperaturen. På den ene siden kan man si at det ikke er opp til andre å bestemme hva du skal skrive. På den annen side tenker jeg at det er liten vits i å helle mer bensin på bålet.

Jeg synes det er kjempeflott med mødre som tør å vise at de er stolte av barna sine, men man må velge hvor man er det. Hvis jeg ble møtt med det samme som deg, ville jeg tenkt at de var smålige. Ville holdt meg unna i stedet for å fortsette diskusjonen. Noen steder når man ikke frem uansett...

Skrevet

Jeg vet at jeg var med å på å holde tempratuten litt oppe,jeg innrømmer jo også det i hovedinnlegge føler jeg selv,med at jeg sa at jeg lot meg rive med og laget en tråd der jeg skrev fra boken.Ble bare så lei meg.Er litt sint på meg selv for at jeg ble det,for jeg pleier ikke la ting som blir sagt her på nett gå inn på meg,men akkurat nå så ble jeg det.

Skrevet

Jeg må også legge til at jeg er ikke den person som lar seg pille på nesa,så jeg tar igjen,slik har jeg alltid vært og slik kommer jeg alltid til å være.Starter nesten aldri en krangel,men lar meg ikke bli tråkket på,da tar jeg igjen. For de som er intresret i astrologi så kan jeg si at jeg er tyr med skorpion accedant,så det sier vel litt*ler*

Skrevet

hehehe say no more. Tyr m accendant i skorpionen ja. Da skjønner jeg litt mer av hvorfor du er så hissig på å fortsette diskusjonen ofte ;o)

Kjenner godt til tyrens diskusjoner,- og er selv skorpion :-)

Skrevet

Synes du har all rett til å skryte så mye du vil av barnet ditt.Det var vel ikke for å sette opp en gruppe mot en annen,vil jeg tro, - så jeg skjønner det ble usaklig etterhvert.

Iallefall ikke bli lei deg =)

Skrevet

Fint at andre også ser at det ikke var noe galt i den tråden.Du sier at du regner ikke med at det var å sette to grupper opp mot hverandre,hva slags grupper skulle det være?

Takk for de som har tatt seg bryet med å svare.

Skrevet

Jeg ble også litt nysgjerrig og gikk inn for å lese trådene..... Kan vel igrunn signere Maud sitt innlegg......noen ganger er det greit å la ting ligge, og heller velge å ikke ta ting personlig......:-)

Skrevet

Jeg må nok melde meg inn i diplomat-gjengen her! Det er en grunn til at jeg hverken starter eller svarer på innlegg i andre forum enn her og ett par til ;=) Jeg lar simpelthen de som svarer dumt i skjul av å være anonym, få lov til å drite seg ut på egen hånd uten kommentarer fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...