Gå til innhold

Trenger svar fort ang baby med feber!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått fri for febernedsettende til han på 125mg, men har noen på 250mg for større barn/voksne. Går det bra om jeg bare deler dem i 2 og stikker en halv inn i stompen? Blir jo 125 mg.. Tenker bare omd et er noen andre stoffer eller noe i dem som småen ikke bør få i seg. Veldig takknemlig for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mye feber er det snakk om her da? jeg gir ikke før det nærmer seg 40, og da kun en 125

Skrevet

Dette er sikkert dumt.... Men vet man at virkestoffet er jevnt fordelt i hele tabletten? At halve tabletten liksom er halve virkestoffet? Jeg vet ikke.... Så da var jeg vel ikke til mye hjelp:)

Skrevet

ikke vet jeg, men jeg har da tatt en halv pinex forte fler ganger jeg, og det har virket som om det skulle vært en vanlig.... nesten hvertfall!

Skrevet

Han har 39.7 i feber, så har litt lyst å gi en før natta.. Men for å spørre om noe annet, bør jeg ha lite eller mye klær på han? Jeg tenker sånn om han ikke bør bli så altfor varm eller om det er best å kle på mye. Har jo aldri hatt feber før stakkar lillegutt:( han er 10 mnd forresten og 10-11 kg. Huff blir så usikker

Skrevet

Barn skal ikke ha mye klær når de har feber, DET er jeg sikker på!

Skrevet

Kan du ikke bare ringe legevakten å spørre da?

De er jo fagpersoner og vet forhåpentligvis litt mer om dette enn det vi gjør.

Da er du jo sikker på om du kan dele pillen og gi han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...