sukkersøtt Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe noen nye leker til vesle gutt, men vet ikke hva.. Hva er populært hos dere?
~chess~ Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Gutten min fikk verktøykasse med plastverktøy for en liten stund siden. Det var stas! Han går rundt og reparerer med "kutekke" (skrutrekker) tang, "amma" (hammer), "kifnøkkel" (skiftnøkkel)..
alvis Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Gutten min elsker lekekjøkken og biler+ bilbane i tre.
Du og jeg og vi fire Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Min gutt på 18 mnd leker en del med ballen sin, biler, samt ei fjernstyrt marihøne (kjempesøt). Ellers er han glad i bøker med dyr, samt at vi bruker å kjøpe sånne små dyrefigurer (alt fra norske dyr til jungeldyr), og de har han begynt å lære seg lydene på. Duplo er også bra! Men ingenting slår det som finnes i kjøkkenskapene, alt fra kjevle til slikkepotten:)
Tre rosa kalver Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Nå er jenta mi bare 15,5 mnd..men jeg svarer likevel jeg.: Hun liker å holde på med: *fjerkontroller og lekemobiler *kasseroller og kjøkkenredskaper *LittlePeople *Duplo *Kopper hun stabler og putter oppi hverandre *Dukkevogna..kjører bamser og dukker *tegning *lekebiler *gyngehesten *keyboardet til storesøster
Ranveig R Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Småen på 18 mnd har begynt å fatte interresse for duploklossane sine, ikkje så flink til å bygge, men å rive ned når andre bygger, DET er gøy det! * putteboks (sånn med klossar med ulik form som skal oppi ulike hull) * ball (klarer å kaste den, og øver seg iherdig (og ganske fruktlaust) på å ta imot) * BØKER. Alle slags bøker. Biletbøker med dyr eller andre ting han gjenkjenner, bøker med dikt og regler (han har tydeligvis sans for rim og rytme), sangbøker for å inspirere oss voksne, osv.
Nickeguri Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Jeg har ei jente på 20 mnd, og hun liker følgende: Lekekjøkken Tegne Male Plastilina Såpebobler Tegne på en tavle kjøpt på Ikea (vanlig tavle på den ene siden og white board på den andre. Hun liker white boarden best). Leke med ball Trehjulssykkel som jeg dytter bak (har en lang stang bak) Gåbil Kjøre dukkene i dukkevogn Sitte i gåvogn med dukka si mens jeg dytter......... Dytte lekegressklipper med lyd Sklie Huske Bøtte og spade i sandkassa Dette var det jeg kom på at hun liker godt både ute og inne.
Nickeguri Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Glemte det hun liker best:billedbøker, særlig av dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå