Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Hva er symptomene på det? Hva gir dere babyer som har melkeallergi?
LadyLuck & Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Det sikreste tegnet er at barnet kaster opp etter måltid, og da ikke litt gulp, men mye. Tror det finnes MME uten laktose (melkesukker) som er det de fleste med melkeallergi (ink.meg) reagerer på
Hoppetussa Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Luftsmerter, og skummete bæsj er et par symptomer. Ammer du, bør du kutte ut alle meieriprodukter et par uker. Eller tenker du på mme for melkeallergi? Nutramigen. Se flaskeposten.org - der står det noe om melkeallergi!
Hoppetussa Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Nutramigen er altså det tillegget du kan gi.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Jeg gir kun mme. Hun gulper så utrolig mye etter hun har drukket melk at jeg holler på å bli gal!! Det er ikke oppkast men gulp som kommer. Må bytte klær på meg og henne hele tiden. Hun er nå 6 måneder og jeg føler bare det blir verre og verre. Bæsj og sånn er normalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå