snart3barnsmor:) Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Må bare få skrevet noen ord om hva som foregår nå... Vannet mitt gikk i morest, 6 dager før termin, så da var det bare å pakke seg ned fra påskefjellet og ta turen til føden. Alt stod bra til, så ble sendt hjem for å vente på riene, og jaggu begynte disse også med en gang vi kom hjem. Så nå sitter jeg her, riene er ikke regelmessige, varierer litt i styrke og hyppighet, men er ikke mer enn 16 minutter mellom hver hvertfall. Godt å vite at ting er i gang og at jeg sannsynligvis er ferdig i løpet av et døgn eller noe, men litt skremmende også... Ble nesten tatt litt på senga selv om en vet at det kommer og en gleder seg til det...
Xenaen Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Spennende!!! Lykke til, og prøv å slappe av innimellom
snart3barnsmor:) Skrevet 7. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2007 tusen takk! prøver å slappe av ja, kjenner kroppen blir helt matt etter en rie... bare å samle alt en har av krefter nå sikkert:)
kokko Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 lykke til... kjenner jeg er missunnelige... har så lyst til å kjenne rier igjenn.. og møte den lille i magen...
SolMåneStjerne Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 heldig du er... lykke til=)så spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå