Sina-mor...;-) Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Jeg sorterer ut glass og metall her, for jammen blir det mye etterhvert. Syns de som ikke gjør det er sløve... Koster så lite å være med på litt gjennvinning. Glass og metallbeholdere er jo plassert ut over alt.... Hva sier dere?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 er ingen søppel sortering her og har ikke bil så ingen mulighet selv om jeg ville... så her går de rett i søppla med masse annet som kunne vært gjenvinnet
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 bruker de til å fryse ned hjemmelaget mat..
Sivalur Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Selvfølgelig sorterer jeg! Bor i Oslo og her er det jo så lite man får sortert! Kun papp/papir og glass/metall egentlig. Glass/metall må jeg gå et lite stykke for å få levert, men sånne innsamlingsbokser for det står det overalt, så jeg synes det er litt sløvt hvis man ikke gidder det. Men jeg synes det burde være matsortering her også. Så dere nyhetene idag om søppelberget?? uff.... For et bruk-og-kast samfunn vi lever i...
ScaryMama Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 Jeg bruker de til å fryse ned mat, ha med litt grøt på tur, oppbevare rester etc. Får jeg for mange så gir jeg de til mamma og hun bruker de også til mye rart!
Gjest Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 Her går det i rest-avfallet...så sløv er jeg...er dritlei alle poser med forskjellige sorteringer som tar hele plassen i kjøkkenbenkene mine...mat,rest,plast,glass,papir...hater sortering!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå