Gjest Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Håper på ei tulle ved neste fødsel, og kunne tenkt meg et litt annerledes navn som passer til det litt korte etternavnet vårt.. Og skal helst ikke slutte på a.. for det heter de andre jeg er tante til.. Der har vi Ida, Sara og Nora.. så helst litt mer fantasifult.. Noen forslag??
Mamman til Brage Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Adele, Aida, Ailin, Alessandra, Alma, Annabel, Belinda, Cristel, Eirin, Evelyn, Evy, Gisela, Iris, June, Liliane, Marielle, Pernille, Seline, Siren, Tale, Tiril Det ble noen få ikke allle er akkurat sjeldne men er veldig lenge siden jeg har hørt.
Cilla m Neo;) Skrevet 7. april 2007 #8 Skrevet 7. april 2007 ja, det var ikke det men med Lie som etternavn ble det jo nesten lykkelig;)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 7. april 2007 #14 Skrevet 7. april 2007 Foreksempel det ja:)Nå såg jeg at du helst ikke ønsket et navn m a-ending:) Liva heter mi jente, så jeg måtte jo foreslå det...bare 133 i Norge som har det som eneste fornavn...synest selvfølgelig at det er heeeelt nydelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå