Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Jeg har en datter på 10 mnd, og bor sammen med barnefaren.. Vi har vært sammen i snart 6 år.. Men jeg har særisøst ett problem... Etter vi fikk datteren vår, har jeg vært totalt sint på samboeren min.. Altså ikke hele tiden.. men jeg går å hakker på han, og er sur omtrent hver dag.. helt forferdelig... og da krangler så busta fyker... vi gjør ikke dette foran datteren vår så klart... men han krangler med meg, pga jeg klager på han hele tiden, på ALT han gjør.. og jeg elsker han jo... er ikke lei av han heller... så gråter jeg osv... jeg har skikkelig humørsvingninger.. uff....dette er ikke noe moro..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Sånn er det her også, ganske trist, bare venter på at dette skal gå over, det gjør vel det?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Uff..jeg håper virkelig det...det er helt forferdelig trist å ha det sånn... alt jeg vil er jo at alt skal være bra mellom oss...
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Har dere tatt dere noen tid til dere selv og pleie forholdet etter at den lille kom? Det er viktig det også veit du Lån bort babyen en dag hos bestemor, kom dere ut sammen, spis en god middag, eller ta dere en tur på kino, koselig hjemmekveld eller noe som dere kun kan gjøre som kjærester og ikke mamma & pappa! Alle forhold har sine opp og ned turer. Husk bare å sette av tid til hverandre og snakk sammen. Det er viktig Håper dere kommer ovenpå snart.. lykke til
Cilla m Neo;) Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 akkurat det er det jeg vil og, men føler meg skikkelig dust, bare går rundt for å finne noe dritt å slenge. prøver virkelig å ta meg sammen, men klarer ikke. stakkars han, spør meg: gjør jeg ikke noe rett?
Cilla m Neo;) Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 Tror man må bort litt jeg, på kjæreste tur......men når får man tid til det da*?
katoes Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 Hvis du går på p-piller, så går det jo an å bytte merke... Kan være så enkelt som at det er en bivirkning.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #8 Skrevet 7. april 2007 Ja, tror kanskje vi bør komme oss litt bort alene snart... finne på noe hyggelig... Jeg går på cerazette p- pillen.. kan det være en bivikning tror du? Håper også vi snart kommer oss ovenpå igjen.. han spør også meg hele tiden:"gjør jeg aldri noe som er riktig"? tusen takk fro svar hvertfall.. så bør vi prøve å finne på noe hyggelig hvertfall først.. å se om det kanskje hjelper:o)
Expat Skrevet 7. april 2007 #9 Skrevet 7. april 2007 Masse drittbivirkninger av Ceracette! Mange hevder at den virker så bra for man overhodet ikke har lyst...og bare krangler med gubben.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #10 Skrevet 7. april 2007 Høres ut som bivirkninger ja,jeg kan ikke gå på piller er totalt heks :0(
Expat Skrevet 7. april 2007 #11 Skrevet 7. april 2007 Me too Kobberspiral er tingen! Blør litt mer men hva gjør det når jeg er mer til å ha i hus!
kezz Skrevet 7. april 2007 #12 Skrevet 7. april 2007 kan jo og være at HORMONENE dine ikke er kommet på plass etter fødselen. ikke vet jeg hvor lang tid det tar..
Mayken Skrevet 7. april 2007 #13 Skrevet 7. april 2007 Jeg går også på cerazette og kan fortelle at jeg har det nogenlunde på samme måte. Går rundt og irriterer meg over alt og ingenting, kjenner at jeg kan bli så sint at jeg rett og slett får vondt inni meg, forsøker å holde igjen, men er ikke alltid det går. Er skikkelig oppfarende, og det er ikke likt meg, var fin da jeg gikk på yasmin før graviditeten. Har også fått uren hud etter at jeg begynte på dem, føler meg som en tenåring igjen. Har begynt på siste brettet mitt nå, etter det skal jeg til legen og høre om jeg kan få noe annet, kan jo ikke fortsette sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå