Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min baby på 4 mnd har begynt å trene på mating... han er flink, men vil ikke ha banan. Mulig det er fordi det ikke er kroppstemperert. Disse eple/banan mosene er jo romtemperete..

Noen ideer????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje han rett og slett ikke liker smaken. =O) og da er det vel egentlig bare å servere han noe annet! vi må jo respektere de små trollene sine smakssanser! =O)

tenkte å prøve med avokado for første gang i dag. spent på om det blir mottatt positivt!

Skrevet

Min liker heller ikke banan. Han er 7,5 mnd. Venter bare litt, så prøver vi det igjen. Tror han misliker konsistensen.

Skrevet

Jenta mi ville heller ikke ha banan på den tiden der for hun brakk seg da den blir veldig seig når du moser den. Da hun ble gammel nok til å få det litt mer i biter så ville hun ha banan for da kunne jeg brekke av små små biter til henne uten og mose. Nå elsker hun det og spiser masse av det! :)

Skrevet

Jeg trodde banan var noe alle unger likte.. men jeg tenkte kansje det hadde noe med temperaturen å gjøre...

Skrevet

Jenta mi liker ikke banan nå heller ho. Snart 11 mnd gammel. Gikk greit med alle mosene på butikken, men ordendlig banan er ikke snakk om... Kanskje det er for "slimete" liksom.... ikke vet jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...