melkekua™ Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Noen fine oppskrifter dere vil dele med meg? Kjenner at jeg har lyst til å begynne igjen, det er over 1 år siden sist.
melkekua™ Skrevet 8. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. april 2007 Opp igjen - det må da være noen av dere dibbere som hekler?
sjeroks Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 har ikke hekla sidn æ va litn, men har vældi lyst å prøve ijæn nu. har funne en masse fine oppskrifter på garnstudio.no har du vært der inne å sett?
lifa og Eline Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Jeg hekler og har gjort det i snart 33 år. Har massevis av oppskrifter mest duker, brikker og lign. har noe baby/barne klær. Er det noe spesielt du er på jakt etter?
melkekua™ Skrevet 9. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2007 Kanskje et babyteppe ) eller noe uvanlig...
melkekua™ Skrevet 9. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2007 Ja, har vært der inne og sett ) Flott link. Fant en liten frosk jeg skal hekle til snuppa. Trenger et lite prosjekt før jeg er inne i alle stavene, fastmasker, kjedemasker osv....hehe.
lifa og Eline Skrevet 11. april 2007 #7 Skrevet 11. april 2007 Skal se hva jeg klarer å finne, hvet jeg skal ha ett flott babyteppe med hjerter ett elelr annet sted.
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 Jeg er også en ivrig hekler! Går litt opp og ned med innsatsen, men syns det er veldig gøy! Heklet kappe med hette til Iver, til han ble født, og jakke og lue etterpå (den ble riktignok ikke ferdig før han hadde vokst ut av den,men hun som "arvet" den ble veldig fin i den!) Nå driver jeg og hekler ei stor skilpadde som skal ligge på rommet hans!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå