Gå til innhold

Jenta vår kan ikke skrike bare bittelitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver gang det er noe, så vræler hun skikkelig. Vi er jo vant med det, så det har ikke plaget oss nevneverdig til nå. Men har merket at folk kikker veldig dersom hun vræler slik når vi er ute, feks på butikken. Hun gir jo mer og mer uttrykk for hva hun ønsker, feks bolle osv. Og får hun det ikke, så vræler hun på vanlig måte.

Noe å gjøre med dette? Hvordan få henne til å vræle litt mindre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden følger jeg med stor interesse!!

Jeg har også en sånn frøken. Enten stille eller skriking av full hals. Jeg har vurdert å ikke respondere i det hele tatt når hun hyler men vet ikke om det er rette medisin?

Skrevet

Vi forsøker også å ignorere slik skriking. Men det er ikke så lett, hun er jo så liten. Det kommer veldig an på situasjonen hvordan vi forholdet oss til henne. Men dersom hun skriker slik fordi hun ikke får det hun vil ha, så overser vi skrikingen. Andre ting er ikke like lett å overse. Men det virker ikke som at det hjelper så mye enda... Kanskje fordi vi ikke har forsøkt så lenge. Men råd tas i mot med takk...

Skrevet

Ingen råd?

Skrevet

Dytter litt på denne!

Vi har også en liten tass på 14 mnd som er svært viljesterk og egenrådig og gir TYDELIG og HØYLYTT uttrykk for det, hvis han ikke får det som han vil. Lurer av og til på om det kan være litt trass også ... *tenker*

Ingen som har råd til hvordan man kan gripe ann situasjonen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...