Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger iløpet av dagen sover barn på ca 10 mnd? her i huset har det vært to stabile dupper lenge nå, en nå begynner det å bli vanskelig å få han til å sove på ettermiddagen; men allikevel er han så stupetrøtt til kvelds.

Hadde gått fint om jeg kunne trille meg en tur; men nabo katta har selfølgelig lurt seg oppi vogna å tissa....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tassen her sover 1-2 ganger for dagen. duppen varer da fra 0,5-2,5 time.

hehe...håper du har gått til annskaffelse av MYGGNETT nå..hehe..så slipper du flere katter i vogna!

=o)

Skrevet

Vongna ble uheldigvis stående i carporten en natt... Da katten fant ut at den skulle markere seg litt på den. Er SÅ irritert på meg selv at jeg ikke huska å ta inn vogna. Håper vi får bort lukta, skal prøve å vaske den godt før vi høytrykkspyler den. Ganske kjedelig å være uten vogn akkurat nå; for mannen min er på jobb i påsken; så vi har ingen bil heller... Kom oss ut entur med akebrett tidligere i dag; det var gøy da :)

Skrevet

så dere har snø! =o) kjekt da! her er det bart og oppholds vær! liker nå det best! vært på lang trille tur med tassen i dag! =O)

Skrevet

Tror vi har all slags vær for tiden; masse snø, vind, litt sol innimellom :) Måtte planlegge uteturen godt tidligere; ville jo ikke at tassen skulle snø ned på akebrettet sitt mens jeg skuffet gårdsplassen :)

Hvor gammel er din tass?

Gutten vår heter Timian og er 10 mnd om noen dager

Skrevet

Juni barn han også!! Irriterende at junikubbsidene er nede for telling!

Skrevet

Jenta mi har vært sta de siste dagene, og vil ikke sove på dagen. sukk. Tidligere har hun sovet 1-2 timer hver dag på dagen fast, og hun sover det enda når hun til slutt sovner.

Slitsomt da hun ikke vil sove. setter seg opp og smiler og ler og prater ikke. Legger jeg henne og går så vil hun ikke det heller. Slitsomt.

Til slutt sovner hun selv i leikegrinda eller på gulvet eller kanskje i vogna.

Noen som har tips til meg?

Er dette en trass-fase tid?

Skrevet

Junibarn her også. Kan noen fikse den sida snart! hehe

Elvira sover 2-3 ganger, 1/2-1 times lurer. Av og til i det siste har hun ikke sovet mellom kl. 13 og når hun legger seg, ca 18

Her sovner hun kun på puppen eller i vogna. Er litt lei, skulle ønske jeg bare kunne legge henne ned i senga, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå fram for å venne henne til det... Nå vræler hun skikkelig og snur og vrir og reiser seg opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...