Gå til innhold

Arrrh!!! Mannfolk :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått veldig god kontakt med en mann som bor i nærheten av meg, har aldri hatt så bra kjemi med noen før. Han jobber veldig mye (3 jobber) og det er jo greit, vi skriver mld i løpet av dagen. Vi har kommet såpass langt at vi oppfører oss som kjærester men ikke definerer det som det riktig enda, jeg vil være helt sikker først. Han spør hvordan det går med barnet mitt, stilte masse opp når han var syk i en uke og måtte på legevakta, sier han savner oss og er glad i oss osv... Har alltid fått en mld eller skrevet på msn i løpet av dagen. Men nå har jeg ikke hørt noe fra han siden torsdags kveld, da var han på jobb. I går vet jeg han jobbet fra 9-22, men etter det hørte jeg ingenting, prøvde å ringe han men tlf var først slått av og så tok han den ikke. Jeg går bare å håper på at han var tom for strøm og måtte legge seg for å begynne tidlig på jobb i dag men jeg er så usikker på hva jeg skal tro :( Vil ikke tro at han har løyet når han har sagt at han har dårlig samvittighet fordi han har så lite tid til oss eller når han sier han er glad i oss osv... Han er en veldig ærlig person. Vi har snakket litt sånn hypotetisk om hva han ville gjort med tanke på barnet mitt hvis det blir noe seriøst og han har sagt han hadde blitt like glad i det som i sine egne hvis vi får sammen... Han bryr seg så mye om h*n jeg har, er kjempeomsorgsfull. Han sa senest på onsdag at han ikke ville såre eller skuffe oss... Syns det er så rart at jeg ikke har hørt noe fra han! Blæh, måtte bare få det ut... begynner jo å lure på hva som skjer når jeg plutselig ikke hører noe mer.

Trenger litt trøst her... greier ikke tenke så veldig positivt for jeg har blitt brent en del ganger på denne måten før, bare kutter kontakten uten å si noe... vil ikke det skal skje nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørtes trist ut, men kanskje han er reist på fjellet og ikke har dekning... er jo påske..

sender deg uansett en stoooor trøste klem :D

God påske!

Skrevet

Som regel er det en fornuftig forklaring på hvorfor han ikke har tatt kontakt. Det er påske, travelt på jobb og mobilen har klikka. Men jeg kjenner meg veldig igjen, og hadde nok også sittet å tenkt at det var ditt eller datt...

Jeg har en gutt på 1 1/2 år, og vi bor sammen med min herlige kjæreste og han er bare helt fantastisk. Men jeg har ofte tenkt og tenker egentlig fremdeles at jeg ikke skjønner hvorfor han valgte meg. For det første har jeg en gutt fra før, og i tillegg så er det strekkmerker her og hengepupper der... Så hvis du er lik meg, så spiller kanskje det litt inn også, at du ikke forstår hvorfor han har valgt deg.

Men jeg tror nok du kan slappe helt av, det ordner seg nok skal du se. Stor klem fra

Skrevet

Han har nok ikke reist på fjellet nei, jobb i hele påsken...

Har en gutt på snart 6 mnd så strekkmerker og hengepupper er det her i gården også. Blitt sviktet så alt for mange ganger på feige og kjipe måter, henger nok igjen en del redsel pga det, ikke er selvtilitten på topp heller. Han har kontantkort på mobilen så det kan jo være tomt, men får jo kjøpt det på bensinstasjoner osv selv om det er stengt. Har skrevet mld og sagt jeg blir bekymret men ikke hørt noe enda... Tror hodet mitt sprenges snart av pessimistiske tanker!

Tusen takk for svar... får bare holde motet oppe :) håper bare han skriver mld snart og forklarer at alt er bra...

Skrevet

Han har helt sikkert en god grunn :-)

Selv hadde jeg nok blitt mest redd for at han skulle vært i en ulykke eller noe, men da hadde du kanskje følt det på deg.

Skrevet

Tenkte på det i går kveld når han hadde tlf slått av, men når den var slått på en time senere tviler jeg på det... Har lest i lokalavisa også og står ikke om noen ulykker der...

Skrevet

Hmmmm høres kjent ut! Vil ikke at du skal bli såret etc etc, hadde det sånn med en type i over et halvt år, hvorpå han snakket om barnet mitt, var opptatt av det og fortalte om sine tanker om å evt gå inn i rollen som "stefar",,,,,, Men så,,,,,jada så var det plutselig tystnad. Og jada han var med ei anna dama!

Håper det er bedre med dere1

Skrevet

Da har jeg endelig fått et livstegn fra han, han er syk (!!!!!), greide ikke jobbe i går eller noe. Jeg vet han må være veldig dårlig og ikke orke å gå ut av senga før han er hjemme fra jobb så han er skikkelig syk også. Ringte i stad og fikk ikke svar, etterhvert tok han tlf og la på med en gang. Fy f** jeg klikke helt, tenkte som så at hvis han kutta meg ut så dreit jeg i hva han syns om meg så jeg ringte en haug med ganger (ja jeg vet det er barnslig, men jeg ble veldig såra og skuffa over han når jeg trodde det), fant ut det var bedre enn å skrive masse mld og si masse dumt (i tilfelle det var en forklaring på det). Fikk tilslutt mld fra han om at han er skikkelig dårlig med masse feber og hoster som en gal, ba meg roe ned (høhø)... og et kyss på slutten så da er det vel greit mellom oss (håååper jeg). Haha, glad han aldri blir sint! Føler meg såååååå dum her nå, men hva skulle jeg tro når jeg ikke hører noe fra han på 2 døgn? Skreiv mld og sa hva jeg syns om at han ikke hadde sagt fra før og unnskyldte oppførselen min samtidig, syns det var riktig. Hehe... nå skal jeg legge meg og være flau som fan... håper virkelig at han ikke fikk skrekken for meg nå! Takk for alle svar damer, er godt å få blåst litt ut her inne :)

Skrevet

hihi.. skjønner godt at du reagerte som du gjorde ;) og han ble sikkert ikke skremt, han ble vel heller gald for at du var så bekymra tenker nå jeg da :)

Lykke til med kjærleiken :)

Skrevet

Hehe, tusen takk :) Ja håper han tar det som et tegn på at jeg bryr meg om han.. hehe

Skrevet

hmm. og ikke klare og snakke i tlf eller skrive en liten sms da må han pokker være veldig veldig syk....

den syns jeg var svak, men det er meg....

Skrevet

Han er veldig veldig syk, han jobber til han stuper han. Og da er det så ille at han nesten burde vært på sykehuset for han greier ingenting... Kan hende jeg brenner meg men jeg velger å ta den sjangsen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...