Gå til innhold

Stakkar tulla mi er syk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har vært forskjøla før med feber og hele pakka, men da var hun glad store deler fordet. Men igår kveld når vi kom hjem begynte hun å gråte, og klarte ikke å stoppe uansett hvor trøtt hun var, virker som hun har skikkelig vondt.. Hun hadde også nesten 39 i feber.. Når hun endelig sovnet så sov hun nesten hele natten, og våknet blid og fornøyd idag,men så startet det igjen. Hun er skikkelig trøtt, og er aldri helt med, og gråter når hun er våken..Nå sover hun endelig litt. Vurderer å reise på legevakten med henne.. Stakkar lille tulla mi :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff stakkar:/ Er ikke noe gøy når disse søte små er syke! Kan jo ringe til legevakten å høre hva de sier..

God bedring til Tuva:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...