Mammaen til Tuva:) Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Hun har vært forskjøla før med feber og hele pakka, men da var hun glad store deler fordet. Men igår kveld når vi kom hjem begynte hun å gråte, og klarte ikke å stoppe uansett hvor trøtt hun var, virker som hun har skikkelig vondt.. Hun hadde også nesten 39 i feber.. Når hun endelig sovnet så sov hun nesten hele natten, og våknet blid og fornøyd idag,men så startet det igjen. Hun er skikkelig trøtt, og er aldri helt med, og gråter når hun er våken..Nå sover hun endelig litt. Vurderer å reise på legevakten med henne.. Stakkar lille tulla mi
Kristannaa Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Uff stakkar:/ Er ikke noe gøy når disse søte små er syke! Kan jo ringe til legevakten å høre hva de sier.. God bedring til Tuva:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå