Gå til innhold

Nå er pappaen

Anbefalte innlegg

Skrevet

ute å trille sin lille gutt.Kjekt at også han tar turen ut alene med lillegutt (4.5 mnd) bare for å trille tur.Ikke så mye mer jeg ville si,hadde bare lyst til å si dette.Kanskje kjedelig for andre,men håper dere overlever.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke kjedelig! Det er stas!!! Her er det da virkelig rom for å dele koselige hverdagslige små begivenheter...

Gutta på tur, det er fint det!!!*smiler*

Skrevet

Når det gjelder barn er ingenting kjedelig..... Her taes slik imot med stor glede. Alltid gøy når fedre gjør slike ting uoppfordret.

Guttetur er stas det da.

Skrevet

Takk for at dere ikke synes det er kjedelig,kjekt å dele slike ting.Tror jeg må holde meg mer her jeg.Dere virker superkoselig ut.

Skrevet

Det er fint, mennene har godt av å være litt alene med de små..

og så kan jo du kose deg litt for deg selv.

Skrevet

Det er veldig godt med pappaer på trilletur:)) Ikke kjedlig,bare gøy!!

Skrevet

Han er veldig flink å ta seg av den lille,men ikke så ofte at han tar han med på egen hånd,men det er som dere sier,da kan jeg kose meg litt for meg selv.

Skrevet

Koselig med engasjerte pappaer:-) Klattispappan er helt overivrig, og går gjerne opptil flere turer om dagen når han er hjemme, og stort sett alltid en tur etter middag når han jobber:-) Han elsker å tilbringe tid med lille rosaklumpen sin og er en svært aktiv pappa. Noe som er fantastisk flott for både henne og ham, og meg med:-) Jeg er nok ganske flink til å la ham komme til også, da jeg har to store, og er rimelig avslappet til det meste:-) Ingen kontrollfreak, men ser såklart at noen gode råd ikke er å forakte innimellom;-))

Så hipp hurra for pappaer som engasjerer seg i barna sine, og som da også lar mammaen få litt tid for seg selv, noe jeg synes er deilig innimellom:-)

Skrevet

Jeg setter også tommelen i været for engasjerte pappaer!!! Tenk så flott for barna.... ( og så deilig for oss mødre...hehe..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...