Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guten vår på vel 18 mnd øver og øver på å hoppe. "Epp! Epp!" seier han, bøyer i knærne, tar sats og strekker seg så fort han kan heilt opp på tærne ;o)

Det manglar nok litt før han har nok kraft i beina til å klare å lette frå bakken ja. Men helledussen så skjønn han er når han prøver!!

Nokon som veit når ein kan forvente at dei skal klare å hoppe ordentleg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slik gjør snuppa og..

hehe... ;oD

så søte dah...

der de liksom står å hopper og er så stolt!! :o))

Skrevet

ja min hopper også.. blir ikke så bra.. men morsomt er det!! han liker og hoppe ned fra ting.. og at vi sier 123 hopp

Skrevet

Ja- mye nesten-hopping her i huset! Utrolig vittig!

Skrevet

Helt siden snuppa så kenguruer på animal planet på TV for en liten måned siden har hun forsøkt å hoppe. Prøver på akkurat samme måte som din, men det blir ikke akkurat luft mellom føttene og gulvet nei. ;o) Morsomt er det da! Er så mange ganger jeg gjerne skulle hatt videokameraet i hånda klar til å trykke på record. Bruker alltid litt for lang tid på å få det fram, så snuppa er akkurat ferdig med ablegøyene når jeg er klar til å filme. ;o)

Skrevet

De er såå søte når de tror at de hopper, hi-hi :) Gutten min "hopper ned" fra dørstokken på kjøkkenet.. :) Han er 18 mnd.

Skrevet

samme her:) Han er 20 mnd (i dag!!!) og hopper ned fra dørstokken, fra en fortauskant, fra en flat sten på marken, you name it. Hvis vi hopper vil han gjøre det samme, og står og gynger mens han vifter med armene.

Ikke så flink, men veldig ivrig:))

Skrevet

hun hopper nå som bare det...tjihi...skikkelig moro :)

Skrevet

Mi har i det siste begynt å hopp og danse. Eller, det vil si å danse et å løfte en og en fot samt å svikte i knærne. Å hoppe er å løpe bortover gulvet og si ÅPP! mens hun hiver armene i været. Letter ikke fra gulvet i det hele tatt, men er atig å se på da:)

Skrevet

Sånn driver vesla her på også, og løfter gjerne på ene benet. I dag tidlig fikk hun til et minihopp. Skal hoppe ned fra alt mulig også, og ettersom hun ikke finnes redd er det ikke særlig smart å snu ryggen til henne.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...