Ranveig R Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Guten vår på vel 18 mnd øver og øver på å hoppe. "Epp! Epp!" seier han, bøyer i knærne, tar sats og strekker seg så fort han kan heilt opp på tærne ;o) Det manglar nok litt før han har nok kraft i beina til å klare å lette frå bakken ja. Men helledussen så skjønn han er når han prøver!! Nokon som veit når ein kan forvente at dei skal klare å hoppe ordentleg?
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 slik gjør snuppa og.. hehe... ;oD så søte dah... der de liksom står å hopper og er så stolt!! ))
goytil Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 ja min hopper også.. blir ikke så bra.. men morsomt er det!! han liker og hoppe ned fra ting.. og at vi sier 123 hopp
Mari T Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Ja- mye nesten-hopping her i huset! Utrolig vittig!
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Helt siden snuppa så kenguruer på animal planet på TV for en liten måned siden har hun forsøkt å hoppe. Prøver på akkurat samme måte som din, men det blir ikke akkurat luft mellom føttene og gulvet nei. ;o) Morsomt er det da! Er så mange ganger jeg gjerne skulle hatt videokameraet i hånda klar til å trykke på record. Bruker alltid litt for lang tid på å få det fram, så snuppa er akkurat ferdig med ablegøyene når jeg er klar til å filme. ;o)
~chess~ Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 De er såå søte når de tror at de hopper, hi-hi Gutten min "hopper ned" fra dørstokken på kjøkkenet.. Han er 18 mnd.
brooklyn Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 samme her:) Han er 20 mnd (i dag!!!) og hopper ned fra dørstokken, fra en fortauskant, fra en flat sten på marken, you name it. Hvis vi hopper vil han gjøre det samme, og står og gynger mens han vifter med armene. Ikke så flink, men veldig ivrig:))
"min villemo" Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 hun hopper nå som bare det...tjihi...skikkelig moro
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 8. april 2007 #9 Skrevet 8. april 2007 Mi har i det siste begynt å hopp og danse. Eller, det vil si å danse et å løfte en og en fot samt å svikte i knærne. Å hoppe er å løpe bortover gulvet og si ÅPP! mens hun hiver armene i været. Letter ikke fra gulvet i det hele tatt, men er atig å se på da:)
Kakeåndsen Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Sånn driver vesla her på også, og løfter gjerne på ene benet. I dag tidlig fikk hun til et minihopp. Skal hoppe ned fra alt mulig også, og ettersom hun ikke finnes redd er det ikke særlig smart å snu ryggen til henne.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå