Gå til innhold

Noen fler her!!


muminmamman

Anbefalte innlegg

Gidder ikke sitta å vente på att dem ska få igang desember klubben!! hopper det er fler som kommer in hit... akkurat nå er det veldigt ensamt!! det har ikke enns gått ett dygn å jeg savner alerede alla desember mammaer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEG ER HER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:)

Får håpe de klarer å få tilbake siden på dib! Rart å være tilbake her da...hihihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er jeg her, også... blir spennende å se hva som sjker med des-klubben på dib.. den her kommer heller ikke til å være her lenge, tror jeg :I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her vi og :o) Blir en smule frustrert med dette server tullet til DIB.. holder meg litt inne hos prøverne og jeg, men stikker ikke av fra dere ennå.

 

Påskeklemmer til dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-)

Får henge litt her og se hva som skjer da! Påsken blir jo ikke det samme uten desember-klubben !!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Da var vi tilbake på bim, gitt..! Hehe, litt rart..;) Håper virkelig tullet på dib nærmer seg en løsning - savner desemberklubben sårt..! Huff, egentlig litt fælt å ha blitt så avhengig..;)

Håper alle har hatt en flott dag så langt! Vi har vært og besøkt vesletuppas oldeforeldre i dag, og i kveld har vi vært på barselvisitt på sykehuset. Ei god venninne av meg fikk ei lita jente i går. Så utrolig lita og god!! Vanvittig rart å tenke på at snuppa mi var like bitteliten for bare 3 måneder sida..

 

 

 

Klem-klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...