mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 NOT!!!! Nå er jeg veldig førnøyd vet jeg.... En tanke vinterblek, i hvitt undertøy på badet (med veldig flatterende lys,) var ingen fornøyelse....... Nei det må vel soles litt da, før Holmsbu. Og det som er så kjedelig..... Ja, ja..... take it or leave it, sier nå jeg.... Hvorfor var ikke en av mine foreldre fra latinamerika eller sydeuropa?? Njaaaa, skal se at når den verste pms`en har lagt seg, så blir ting ganske så greit igjen. Og da kan det hende at dere må se meg sånn passe vinterblek på Holmsbu likevel.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 You`re SO NOT alone:-)) Men spray tan er genialt for bleke kropper altså:-) Jeg smører og sprayer for harde livet her jeg.......hehe.....:-) ..........og sånn bare for å ha sagt det...........for det som føles som ca 100 år siden, gikk jeg mannekeng i undertøy på moteshow............men som sagt, det er for ca 100 år siden;-))
Gjest Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 hehe.... Hadde en shoppingrunde i dag jeg...;-) Vil man bli motløs er det bare å ta med seg en haug sommertøy i prøverommet og "nyte" synet av vinterblek,synelige blodårer,celulitt hud+et par kg for mye(eller 10).....Huff.... JA til selvbruningskrem!!!!!!!!!!!! Og heldigvis har jeg en haug av sjarm..hihi....;-)
Maud Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Gjett hvordan det var å komme til Thailand da? Noen kilo fler enn jeg er fornøyd med og likbleik.. Kle av seg og legge seg på stranda, det var ikke lett. Tenkte at det blåser jeg i, måtte jo det for å nyte ferien, men lett var det ikke. Nå er jeg ikke helt tilbake til den vintergrå fargen, men valkene er der ennå...
Natteravnen* Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 He-he, eg seier berre : Gi meg tilbake dei låra eg hadde før.... pliiiiis, det er så travelt å trimme heile tida.....
Gummelillan Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 Du var faktisk veldig brun og fin nå da ;-))))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2007 Godt jeg ikke er helt alene........ Litt deppa for at Karomamma sitter å mesker seg i solen i disse dager, dvs. passe brun og fin til Holmsbu. Nei jeg får løpe å kjøpe spray-brun, smør-brun.... you name it.
♥Snulder Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Haha.. du skal da vel ikke se noe bedre ut enn oss andre??? Det er juks!! Jeg kan forøvrig ikke holde kroppen min lenger under vann enn til navlen når jeg er på Holmsbu. Litt dårlig timing på gjenoppretting av frontpartiet.... Skal foretas 11. april. Har vel neppe grodd til den 21. vil jeg tro. Men fordelen er at jeg kan sitte godt tildekket på kanten!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. april 2007 Who`s looking better now??? Det er dårlig gjort, da skal jeg i hvert fall ikke slutte å amme før Holmsbu. Lykke til......Så får vi se, hvis jeg mister redselen for menn i grønne klær med tilgang på skarpe kniver...
♥Snulder Skrevet 8. april 2007 #10 Skrevet 8. april 2007 Hoho... skal ikke lage noe stort frontparti jeg altså.... tenkte bare det kunne være kult å ha samme cup-størrelse på begge sider ;=)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 8. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. april 2007 Kanskje sånn som hun som synger den sangen som heter "my boobs are ok"...... Sånn at alle snur seg når du går forbi......Hi hi hi hi hi
Gummelillan Skrevet 9. april 2007 #12 Skrevet 9. april 2007 Er ikke enig i deres ode til selvbruningen, jeg! For her er jeg ikke bare blek, men også skikkelig tørr og atopisk... BLir berre lækkert når man sprayer det...NOT! Så denne jenta går for Keiko-drakta i år også ;-)
Reveenka Skrevet 9. april 2007 #13 Skrevet 9. april 2007 Hehe - men hvis man slutter med undertøy, så slipper man jo de der fæle turene i prøverommene rundtomkring... c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå