Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Svigermor forsynte seg av påskeegget til min seks år gamle stesønn da hun var på besøk... Uten å spørre ham. Jeg synst det var frekt, ærlig talt??? Han kikka bare på. og ble rimelig lang i maska.... Lite fres på besteforeldredebatten... Hva synes dere om dette?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Dersom du hadde satt ut nok godteri på bordet, hadde hun sluppet å sette hånda oppi egget til stesønnen din :-)
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Da var det kjempefrekt! Alle vet at godteri til barna er "hellig", og påskegodteriet i eggene er superhellige!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Ja, ble helt målløs jeg.... Hun bare putta handa oppi, lata som ingenting.... Gutten sa ingenting da, han er jo så snill, men jeg så jo at han syntes det der var på kanten...
Solita 79 Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 makan.. nei ærlig talt. Og hvorfor skulle det stå en skål på bordet, så hun ikke behøvde ta av guttens egg? Hvorfor i alle dager MÅ en vosken dame ha godis når hun er på besøk da? Vil hun ha godis får hun vel kjøpe et til seg selv, ikke ta fra barna i hvertfall. Og i hvertfall IKKE uten og spørre først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå