#Troika# Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Kjæresten min er amcarfrelst, og har selv en amerikansk veteranbil. Hadde vært så arti å funnet noe sånt og satt på toppen av bryllupskaka, uten at han hadde visst det på forhånd. Noen som vet av noe?
Morango 29.05.2007 Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Vært tøft å fått litt størrelse på bilen, slik at det kunne stått Nygift i bakruta med små blikkbokser hengende bak bilen. Kanskje til og med et brudeslør hengende ut takluka... Konditori har ofte flinke formgivere som kan lage tilsvarende i marsipan. Det beste vil jo være å kunne spise hele herligheten etterpå? Spør rundt på konditori onm de kan lage en slik figur. Da finner du vertfall ut om det lar seg gjennomføre. For det høres ut som et høyst personlig innslag i bryllupet som din kommende mann og gjester vil snakke mye om.
#Troika# Skrevet 7. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2007 Jaaa! Tusen takk for tipsene der. Skal høre litt rundt jeg. Sviger mor skal lage kaka, så da kan jeg jo bruke litt ekstra penger på pynten;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå