Gå til innhold

overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor forsynte seg av påskeegget til min seks år gamle stesønn da hun var på besøk... Uten å spørre ham. Jeg synst det var frekt, ærlig talt??? Han kikka bare på. og ble rimelig lang i maska....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visste hun at det var hans påskeegg? Tok hun mye? Man bør absolutt spørre før man forsyner seg av andres påskeegg, og barn bør egentlig få ha egget sitt i fred!

;-) Kanskje hun må få sitt eget påskeegg til neste år?

Skrevet

Hun visste det var hans ja, for det lå på gulvet ved siden av der han satt og lekte. Hun bøyde seg ned 2 eller 3 ganger og fisket opp noe... Hadde aldri falt meg inn å spise av egget hans! Rar dame...

Skrevet

hehe, jeg vet ikke helt om det er noe å bry seg om jeg da.

Barn får som regel mer enn nok godteri og de har ikke vondt av å dele, men hun kunne ha spurt først!

Skrevet

Joda, han får mer enn nok, men det jeg reagerte på var at hun bare TOK. Hadde hun spurt hadde hun fått, han er veldig gavmild! Han sparer alltid favorittene mine i smågodtet til meg:)

Skrevet

Men da er han en søt gutt som sikkert forstår at ikke svigersen din mente det dårlig. Personlig hadde jeg rettet på henne der og da, men ikke i etterkant. Neste gang får du si ifra at "her i huset spør vi høflig om vi kan få". ;o)

Skrevet

Jeg sa ingenting, og kommer heller ikke til å si noe. Sa til gutten at ingen skal ta ut av påskeegget hans uten å spørre først i kveld. Han ville ha det med på rommet:)

Skrevet

Ja det syns jeg ærlig talt var frekt.. Jeg ga lillebroren min påskeegg (han var hos oss i påsken), og det kunne aldri falt meg inn å ta noe av det. Det er jo hans!

Nei ærlig talt, man lærer barna at man ikke skal ta uten lov, også er bestemor et levende eksempel på det motsatte.. Hehe.. Sånn kan du jo kommentere det hvis hun skulle gjøre noe tilsvarende igjen, at "Her i huset har vi lært oss å spørre før vi tar noe som tilhører andre" eller noe ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...