Gå til innhold

JANTELOVEN??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at janteloven skal dominere her inne??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og det er vel ingen hemmelighet.

Du kommer aldri til å få fred hvis du ikke slutter å legge ut disse oppfølgerne til innleggene dine, du gjør det kun mer moro for de anonyme som styrer.

Skrevet

De får bare ha det moro da,men jeg er ikke tilhenger av janteloven og det blir nok ikke siste gang jeg legger uten slik tråd.Hvis noen mener at det er så galt,så får de ta kontakt med moderator,så blir de fjernet,hvis moderator er enig da.

Skrevet

Hva har skjedd?

Skrevet

Hvorfor er du så overrasket egentlig? Det var ikke akkurat mindre "bråk" da du var på BIM. Det vil alltid bli litt "knuffing" inne på disse foraene med jevne mellomrom. Annet er vel strengt tatt ikke å forvente. Vi er tross alt en hel haug med kjerringer her inne :oP

Men fra spøk til alvor. Du burde vite av erfaring at du bare heller bensin på bålet når du aldri klarer å legge fra deg diskusjonen. Sånn er det bare her.-Og mange andre steder og.

Men må jo innrømme at jeg kan skjønne deg på en måte;-det er jo litt gøy å diskutere da :-) Spesielt når du får så mange morsomme reaksjoner :o)

Skrevet

signerer denne, janteloven er ut............man kommer da faen ingen vei m den............ DU skal tro du er noe......

Skrevet

Der er ikke mange ting som får meg irritiert,men nå på kort tid har jeg opplevd to av dem.En at noen er bare ute etter å lage kvalm og to at janteloven skal få lov til å regjere,ingen av de to tingene kan jeg godta og ingen i hele verden kan få meg til å godta det.

Saklige debatter,som jeg har vært borti,mer enn en gang her inne og på bim,vel det kjenner jeg ikke i lilletåa engang,for jeg elskr å diskutere og folk må få lov til å ha forskjellige meninger.Av og til kan jeg til og med bytte standpunkt, fordi argumentasjonen er god.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...