Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Har barn med en fra Tyrkia. Det ble slutt for 10 mnd siden, jeg ville ut av forholdet fordi han jobbet 24 timer, prioriterte venner framfor oss og vi kranglet veldig mye. Nå har vi begynnt å henge litt sammen igjen, og jeg er veldig usikker på om jeg skal ta han tilbake å prøve igjen. Jeg elsker han å alt det der, men det er ikke nok føler jeg. Tror dere at en person kan forandre seg? Har noen av dere tatt tilbake xen?
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 En person kan forandre seg om han vil det selv! Men noen kan være veldig flinke til å skjepe seg i perioder for å få det som de vil, eller å beholde kjæresten, for så å gå tilbake til det som var før når de har oppnådd det. Men håper dereKfinne ut av det og finner sammen igjen om begge vil det Kanksje han har blitt mer voksen på tiden dere har vært fra hverandre? Han har nok innsett hva han har mistet hvertfall...
#Ariadne# Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 vis jeg var deg ville jeg satt en del kriterier for at dere skulle prøve igjen. Vis han føler han kan overholde det og forandre seg på de punktene du forventer, ville hvertfall jeg prøvd igjen.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 Hei. Jeg har selv opplevd at han jeg er sammen med har forandret seg. Det jeg gjorde var å fortelle han hvordan jeg ønsket å ha det, men selvsagt så var det enkelte ting jeg også måtte "fire på" krava for at det skulle bli greit for han også. Saken er den, at vi som er her inne på dette forumet, faktisk deler hverdagen med en som kommer fra en annen kultur, på godt og ondt. Dette med at han jobber masse, ofte prioriterer tid med venner osv. tror jeg er ganske vanlig i flere av disse landene, som jeg leser at mange av oss deler hverdagen med. I mitt tilfelle så er han veldig flink til å være sammen med min familie, men han kan ikke identifisere seg slik med dem som han kan med sine venner som også er fra hans hjemland. For å svare konkret på ditt spørsmål så:JA, jeg tror en person kan forandre seg. Og JA, jeg har tatt han tilbake. Viktigheten er å prate sammen om hvordan en ønsker å ha det, og så er det jo dette med å "gi og ta" da.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #5 Skrevet 9. april 2007 Etter det jeg vet fra tyrkia, vel og merke fra 1 mann, er at de ikke prioroterer venner framfor familie der, heller motsatt. Når de får familie, kutter de ned på kontakten med vennene, spsielt de single vennene. Nå vet ikke jeg om alle gjør det, men denne mannen har ihvertfall klare formeninger om at det er sånn det skal være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå