Gå til innhold

Titt tei...Hvor mange stikker innom her idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

da tru.... Syns vi må prøve og få litt mere liv her?? Er dere ikke enige??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du,,,jeg er her i dag da:-)

er litt lite liv her,ja.blir jo oxo lite motivert til å skrive eller svare.men er enig om at vi må lage litt mer liv her-var jo så kosli på bim der man ble savnet etter å ikke ha skrevet noe etter bare en dag eller no!

Skrevet

titter en tur innom jeg også, ser ikke ut som det er så mange her..

Har hatt gutta borte i natt, en veldig merkelig følelse så nå er det godt å ha dem hjemme igjen.

Skrevet

Hei, ble motivert til å skrive litt her jeg også! Har ikke vært så aktiv skribent her, men er ofte innom for å lese nye innlegg. Savner å "skarvle" litt med flere flerlingmammaer. Så nå vil jeg gjerne være med på å lage litt mer liv her inne på denne siden.

Jeg har tvillinger på 7 mnd, en jente og en gutt. Fra før har jeg en gutt som fyller 3 år neste uke. Det har vært mange opplevelser, følelser og tanker. Fint å være i ett forum vi kan dele noen av disse opplevelsene og erfaringer med hverandre.

Smil og sokskinn fra

Skrevet

Ja er du ikke enig!! Er jo skikkelig fart på den andre siden hvertfall(barnimagen) men ikke så mye her syns jeg.. Hmm... Er jo en del og stri med da, men noe tid må vi vel ha til overs...Hvor er alle fra da...?? Kansje en liten presentasjon hadde vært noe, så kommer vi litt igang?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...