Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Ble slutt mellom meg og barenfaren for 10 mnd siden, vi treffes ca 2 ganger i uka pga samværet. Det var jeg som gikk fra han fordi han deltok aldri eller tok ansvar for ungen. MEN følelsene mine er der fremdeles og jeg elsker han. Siste ukene har vi hengt mere sammen enn hva vi skal og vi har begynnt å ha sex....Problemet er at jeg er usikker på hva jeg vil. Har noen av dere tatt tilbake xen? hvordan ble forholdet etterpå? Tror jeg er redd for at det samme skal skje igjen om vi blir sammen.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Du gikk fra han pga han aldri tok ansvar for ungen.... kjære deg. Forsøk igjen da vel??? Er følelsene der bør jo dette kunne gå fint. Prat om hvordan du vil han skal delta, og er han intr i det så kjør på
Ane** Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Jeg ville nå aldri ha gjort det.Men så er jeg ganske "sær" på sånne ting også.. Tenker liksom veldig sånn at "hadde det funka, så hadde det funka første gang også".... Ikke legg hånda på ei varm kokeplate to ganger, er det noe som heter. Jeg synes nå det er noe i det... Følte du han aldri deltok og tok ansvar da... Ja hvorfor tror du han kommer til å gjøre det nå??? Det varer vel i tre måneder tenker jeg, så er han "samma gamle"... Ja nå er jeg sikkert skikkelig pesimist. hehe. Ikke tro jeg er noen "mannehater". for det er jeg absolutt ikke.. Men jeg har sett det der gå galt så altfor mange ganger. Og jeg har faktisk liten tro på at folk forandrer seg på sånne ting. Det er jo endel av personligheten om man er "deltagende" eller en som siter på sidelinja...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 åh,en slik artikkel har jeg kikket etter.Nå er situasjonen litt annerledes her,da han kastet ut meg og vesla pga at han fikk hetta pga baby i magen.Vi er kjempe gode venner,kjemien er der og jeg elsker han utrolig høyt enda.Er ikke snakk om å bo sammen,men jeg vil så gjerne bli sammen med han igjen,slik at vi kan finne ut av ting og evt bygge hus sammen ved en seinere anledning.Ja,for jeg flytter ikke tilbake til huset hans igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå