Lille L Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Jenta mi er 5mnd, har kjøpt ny quinny freestyl vogn til henne, så hun kunne sitte/ligge i den og se seg litt rundt.. Det gikk helt fint i starten og hun elsket og sitte i sin nye vogn.. Men nå i det siste når vi er ute, så nekter hun og ligge i den og begynner og hylskrike.. Så da blir det mye bæring når vi er ute, og det er kjempe slitsomt.. Hvis hun er veldig trøtt, da sovner hun i vogna.. Men med en gang hun våkner så er det på`n igjen... Noen som vet hva det kan være el har opplevd no lignende med babyen sine??
mammaentiltrulte Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 har du sittedelen vendt fra deg? hvis det er sånn kan det jo hende det blir litt ofr mye inntrykk for henne og da kan du jo prøve å snu den slik at hun sitter med ansiktet mot deg.
Thula Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Kanskje du kan kjøpe deg en mei tai eller lignende slik at du slipper å bære henne i armene når dere er ute? Da kan du ha henne hengende på ryggen, så får du armene fri til å kjøre vognen. Når de først har perioder hvor de ikke liker vogn så er det vanskelig å omvende dem altså.. Jeg har båret min datter mye og hun synes det er stas når hun får sitte i vognen og se seg om, men hvis det blir veldig lange turer så vil hun gjerne opp på ryggen igjen..
Lille L Skrevet 7. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2007 nei da, hun sitter og ser mot meg, og det har hun altid gjort.. Hun elsket og ligge i vogna før, men når vi fikk den quinnyen så ville hun ikke.. Aner ikke hva det kan være:S har bestilt babyslynga bare venter på at den skal komme i posten.. Takk for svarene jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå